آموزش پیتزا میوه هندوانه ویژه شب یلدا

[ad_1]

فراد پیتزای میوه ای یک کیک ساده وانیلی با روکش خامه ای و حاشیه میوه است که به شکل پیتزا تزیین شده است به طوری که در نگاه اول شما را یاد یک پیتزای خوشمزه و خوش طعم می اندازد. این کیک لایه ای به ضخامت خمیر پیتزا دارد و برای تزیین آن به شکل هندوانه و سفره یلدا و پذیرایی امشب گزینه بسیار زیبا و شیکی است.

به گزارش فرارو، فرآیند پخت و تهیه و تزیین این کیک زمان بر نیست و برای خامه شدن آن نیازی به مهارت بالایی ندارد. چون کرم با میوه پوشیده شده است. در این مطلب برای کاربران عزیز طرز تهیه پیتزای میوه ای زیبا و خوشمزه به شکل هندوانه نکات و ترفندهای مهم مربوط به تهیه آن به شما ارائه می شود.

مواد لازم برای تهیه پیتزا میوه ای

آرد شیرینی سفید: 1 پیمانه
تخم مرغ: 2 عدد
شکر: 1 لیوان
روغن: نصف لیوان
شیر: نصف لیوان
وانیل: یک قاشق چایخوری
بکینگ پودر: 1 قاشق مرباخوری
خامه فرم گرفته قنادی: 1 پیمانه
میوه ها شامل موز و توت فرنگی: به میزان لازم
شکلات چیپسی: به میزان لازم

نکات فرم دادن به کرم

فرم دادن به کرم

برای تهیه خامه قنادی معمولاً توصیه می شود با همزن برقی به مدت 15 تا 20 دقیقه هم بزنید. اما می‌دانید، در دسر نیازی نیست روی این برنامه‌ها تمرکز کنید و مهم‌تر از زمان لازم است که ابزار دفع خود را بشناسید.

به عنوان مثال، میکسر شما ممکن است یک همزن قوی یا متوسط ​​باشد. البته نتیجه ای که در 15 دقیقه با این دو میکسر می گیرید متفاوت است. کرم را می توان در 15 دقیقه با همزن متوسط ​​تهیه کرد. اما همین نتیجه را می توان در 8 دقیقه با همزن قوی به دست آورد.

حالا اگر قدرت همزن خود را نمی دانید و خامه را به مدت 15 دقیقه در همزن قوی مخلوط می کنید، در نهایت چیزی که به دست می آورید خامه نیست. به برنامه ها توجه کنید؛ اما معیار اصلی باید دانش و آگاهی از ابزار کار شما باشد. در این قسمت طرز تهیه خامه قنادی را به شما توضیح می دهیم.

خامه را همیشه بسته به نیازتان در بسته بندی دسر در بسته بندی نیم کیلویی یا یک کیلویی یا کمتر بسته بندی کنید تا زمانی که می خواهید استفاده کنید فقط بسته بندی لازم را از فریزر خارج کنید. برای شروع خامه یخ زده را از فریزر خارج کرده و در دمای محیط قرار دهید تا آب شود و بستنی درست شود.

سپس خامه را در ظرفی بریزید و همزن را روی سرعت متوسط ​​نگه دارید. وقتی صاف شد آن را با سرعت بالا نگه دارید. وقتی خامه زده نشود براق است. اما زمانی که شروع به شکل گیری می کند، رنگ آن به تدریج محو می شود. وسط کار یکبار همزن را خاموش کنید و به آرامی به صورت دورانی هم بزنید. خامه را زیر ظرف هم بزنید و خامه را برعکس کنید. برای یک خامه فرم گرفته خوب، یک کاسه خامه فرم گرفته را در یک سینی یخ قرار دهید و سپس با همزن هم بزنید.

علاوه بر مات شدن خامه، علامت دیگر خامه فرم گرفته، افتادن تیغه همزن روی آن است. وقتی سر همزن را از ظرف خامه بیرون می آورید، خامه باید به آن بچسبد. وقتی خامه آماده شد، اگر ظرف استفراغ شود، نمی ریزد. وقتی خامه آماده شد آن را زیاد هم نزنید. هر بار به اندازه خامه که نیاز دارید درست کنید، زیرا بعد از یک فرم دیگر نمی توانید از آن برای تزئین کیک یا دسر استفاده کنید.

طرز تهیه پیتزای میوه ای

برای تهیه این پیتزای میوه ای ابتدا باید یک کیک خوشمزه درست کنید تا به عنوان خمیر پیتزا از آن استفاده کنید. برای تهیه این کیک به یک قالب کیک یا یک قالب با ارتفاع 25 سانتی متر نیاز دارید. توجه داشته باشید که اگر از قالب تارت استفاده می کنید باید حدود 1 انگشت روی قالب بگذارید تا کیک پف کند. برای درست کردن کیک، تخم مرغ ها، وانیل و شکر را که از قبل به دمای محیط رسیده اند، به مدت 5 تا 7 دقیقه با دور تند همزن بزنید تا کرم رنگ و کرم رنگ شود. سپس روغن و شیر را به مدت 30 ثانیه اضافه کرده و 30 ثانیه همزن را خاموش کنید.

حالا آرد و بکینگ پودر را که از قبل با هم مخلوط کرده و سه بار الک کرده اید کم کم به مایه کیک اضافه کنید و در یک جهت هم بزنید تا آرد کاملا حل شود. حالا کف و دیواره های قالب را با کره سرد چرب کنید و مقداری آرد روی آن بپاشید. داخل قالب مایه کیک بریزید و قالب را چند بار روی سطح کابینت بزنید تا هوای اضافی خارج شود. سپس کیک را به مدت 45 دقیقه در فر از قبل گرم شده با دمای 180 درجه سانتیگراد قرار دهید. بعد از پخت کیک قالب را از فر خارج کرده و صبر کنید تا خنک شود. سپس به آرامی داخل سینی قالب برگردانید تا کیک جدا شود.

پیتزا میوه ای

کیک را به مدت سه تا چهار ساعت در جای خنک قرار دهید تا خنک شود. بعد از این مدت، کیک را در سینی قرار دهید، به طوری که سطح کیک در جلو باشد. اگر کیک را به شکل ساده پخته اید و بسیار پف دار و بلند است، می توانید کیک را با چاقوی بزرگ و تیز از طول برش دهید و یک برش را کنار بگذارید و برش های کوچکتر را برای تهیه پیتزای میوه ای انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای زیبایی کار ضخامت کیک شما با ضخامت خمیر پیتزا برابر باشد. حالا خامه فرم گرفته را روی سطح کیک بمالید و با کفگیر صاف کنید. سیب زمینی را پوست گرفته و خرد کنید. سپس هر حلقه را به دو نیم دایره تقسیم کنید.

حالا به طور مرتب دور کیک و روی خامه نیم دایره قرار دهید. سپس توت فرنگی ها را حلقه حلقه کرده و در مرکز کیک قرار دهید. سعی کنید یک نوار سفید باریک بین کیوی و توت فرنگی قرار دهید. برای تمیزتر شدن کارتان و در صورت تمایل می توانید مقداری ژله بروشه موجود در شیرینی فروشی – دو قاشق چایخوری آب را مخلوط کرده و روی سطح میوه بمالید تا براق شود. در آخر شکلات چیپسی ها را مانند تخمه هندوانه روی سطح توت فرنگی ها قرار دهید. حالا پیتزای میوه ای زیبا و خوشمزه شما آماده است. نوش جان.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما