omdebegirbanner

خرید بهترین هاست [۱۰ هاستینگ برتر ایرانی در سال 2021]

چرا شرکت های هاست، هاست وردپرس می فروشند؟ چرا شرکت ها، هاست مناسب و بهینه شده برای وردپرس می فروشند؟ از نکات مهم و مثبت این شرکت داشتن هاست وردپرس حرفه ای و قدرتمند است که به خوبی برای وردپرس کانفیگ شده و دارای سرعت بالا و بهینه است همچنین پشتیبانی عالی و سریع این شرکت را می توان جزو مزیت ها حساب کرد چرا که حرفه ای و سریع پاسخگو مشکلات و سوالات هستند. بنده نزدیک ۵ الی ۶ ماه از وب رمز استفاده کردم از هاست لینوکس حرفه ای با nginx ولی متاسفانه تو این مدت ۳ بار سرور رو تغییر دادن . امیدواریم که با اطلاعاتی که در رابطه با ویژگی ها بهترین میزبانی وردپرسی در اختیار شما قرار گرفته است توانسته باشید، خرید هاست ابری وردپرس را با دقت بالایی انجام دهید و از انتخاب خود رضایت کاملی داشته باشید. اما موارد دیگری را نیز باید در نظر بگیرید مانند پهنای باند، فضای میزبانی و همچنین سازگاری که باید همه هاستینگ ها خوب شامل این موارد باشند. در ادامه در مورد هر یک از این موارد به صورت مختصر توضیح خواهیم داد. یکی از موارد قابل توجه پشتیبان گیری کامل در هر 12 ساعت است ، که ما به ندرت دیده ایم که شرکت های میزبان چنین مزیتی داشته باشند.

من بر اساس همین مدل مطالب، از میزبان فا خریدم (هنوز هم روی میزبان فا هستیم) اما تفاوت چندانی که احساس نکردم هیچ، در یک هفته اخیر سه بار سرور ما رو تغییر داده اند که باعث شده هم ورودی گوگل نصف بشه هم سفارشات ما خیلی خیلی کم بشه. این موضوع را نیز توضیح می دهیم، اما در جریان این مورد باشید که عملاً هاست مناسب وردپرس وجود خارجی ندارد. البته این را نیز در نظر داشته باشید که تعداد اد دان دامین بر اساس میزان فضا و شرکتی که هاست را از آن خریداری می کنید متفاوت هست و همچنین شرکت های هاستی که اددان نامحدود ارائه می کنند کیفیت خوبی را دارا نیستند. همچنین میزبانفا هاست مخصوص برای وردپرس را با سرعت بالا نیز ارائه می دهد و برای این شرکت فرقی نمی کند وب سایت شما چقدر بازدید داشته باشد میزبانفا برای سایت های پر بازدید نیز سرویس های مخصوصی ارائه می کند. سرور مجازی یا Virtual Private Server، نوعی هاست است که حریم خصوصی مدیریت شده ای به هنگام استفاده از سرور مشترک فراهم می کند.

با وجود تعداد سایتهای زیادی که روی هر سرور میزبانی میشوند (و این مورد کمی دل زننده است) منابع خوبی از جمله ۲۵۶ مگابایت رم برای هر پروسه در اختیار کاربر قرار میدهد. اما امروزه کلیه هاستهای این شرکت در ایران میزبانی میشن و هاست خارج اصلا ارائه نمیشه. دنبال هاستینگ خوب دیگه هستم، اما واقعا دیگه به این مطالب نمیتونم اعتماد کنم چون فکر میکنم همه رپرتاژ هستند! در این مقاله خیلی خودمونی خواستم بهترین ارائه دهندگان هاست وردپرس رو با توجه به تجربیات خودم و دیگر دوستان بهتون معرفی کنم تا شما بتوانید بهترین هاست وردپرسی رو برای کسب و کارتان انتخاب کنید. چه بهتر اینکه بهترین هاستینگ ایرانی ما به سوالات بتواند پاسخ دهد. و بنظر شما بهترین هاستینگ ایرانی کدام است؟ و قراره در این مقاله شرکت های هاستینگ را زیر و رو کنیم و مزایا و معایب هر کدام را با هم بررسی کنیم تا بتوانیم با چشم باز بهترین انتخاب را داشته باشیم.

بهترین هاست کدام است؟ پیشنهاد خرید: اگه سایت کم بازدی یا پربازدیدی دارید و سرعت و پشتیبانی براتون مهمه، وب رمز بهترین هاست وردپرسی رو ارائه میکنه. استفاده از هاست های نت افراز با توجه به پهنای باند بالا و فضای بالای سرویس ها برای افرادی که فایل های زیادی برای دانلود دارند پیشنهاد می شود. این شرکت دارای هاستینگ اختصاصی است و با توجه به قدمت بالای این سایت مشتریان زیادی دارد و کیفیت مناسب همراه با تنوع بالا خدمات مثل خدمات ارسال ایمیل گروهی می باشد که البته از افزونه وردپرس ارسال ایمیل گروهی هم می توانید استفاده کنید. بهترین هاستی که تجربه کردم همین صبا هاست بوده و البته بگم که ۸ سال سابقه کار با هاستینگ های مختلف رو داشتم . برای همین لازم دونستم تجربه ام در این زمینه را با بقیه دوستا به اشتراک بگذارم. لطفاً این مقاله را به دوستان و افراد وفادار به شما معرفی نمایید تا در انتخاب هاست مناسب با مشکل مواجه نشوند. خرید بهترین هاست های وردپرس، دغدغه و مشکل بسیاری از وبمستران، مدیران سایت ها و کسانی است که به دنبال هاست وردپرسی ارزان هستند. بهترین هاستینگ اگه قرار باشه ساعتها معطل بمونی که پاسخ داده بشه و اینکه ایا پاسخ واقعا مشکل را حل کرده یا فقط برای رفع تکلیف جواد دادن ارزشی نداره.

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما