[ad_1]
در طول 28 روز اول انتشار نتفلیکس ، فیلم ها یا سریال ها بر اساس دو دقیقه ابتدایی مجموعه تلویزیونی دسته بندی شدند.
طبق گزارشات حاشیه، غیرمتمرکز، این شرکت اخیراً روش این رتبه بندی را تغییر داده و آن را بر اساس کل ساعت تماشای فیلم یا سریال تنظیم کرده است. اما از ابتدای سال جاری میلادی مجدداً معیار رتبه بندی خود را تغییر داده است. نتفلیکس در نامه ای به سهامداران خود نوشت:
روشهای مختلف رتبه بندی وجود دارد […] ما فکر می کنیم که افراد چند ساعت مطالب ما را مشاهده می کنند ، نشانگر موفقیت یا رضایت کاربران فیلم یا سریال است.
این روش با نحوه اندازه گیری میزان مشاهده و تشخیص سایر پخش کنندگان مطابقت دارد و سایر پخش کنندگان ممکن است از آن برای قرار دادن این فیلم ها و سریال ها در پلتفرم خود استفاده کنند.
نتفلیکس معتقد است که ساعاتی که برای تماشای هر فیلم یا سریال صرف می شود ، شاخص خوب و موفقی از رضایت کاربران است.
این عمل علاوه بر سیستم اصلی رتبه بندی عمومی ساعت ها تماشاتوسط مخاطبان این تغییر ، از نظر تئوری ، درک بهتری از این رتبه بندی به کاربران می دهد.
با توجه به اینکه Netflix آمار مشاهده کامل هر فیلم یا سریال را ثبت کرده است ، دو دقیقه اول مشاهده می تواند گیج کننده باشد و ممکن است موفقیت واقعی فیلم یا سریال را به طور دقیق نشان ندهد. به عنوان مثال ، اگر شخصی فقط دو دقیقه اول فیلم تماشا کرده و سپس فیلم را ترک کند ، داده های بدست آمده از آن شخص می تواند مشکلاتی را در آمار Netflix ایجاد کند.
علاوه بر این ، Netflix اظهار داشت:
از این پس ، ما نتایج داده هایی را که به طور منظم دریافت می کنند در اختیار کاربران قرار می دهیم تا بتوانند روند هر فیلم یا سریال را بهتر رعایت کنند.
رهبران صنعت از شیوه فروش یا ارسال پرداخت ها و قراردادها برای ایجاد شفافیت بیشتر انتقاد کرده اند.
مدیرعامل و مدیر محتوا Netflix تد ساراندوس دو مدل رتبه بندی Netflix (دو دقیقه اول یا کل ساعت مشاهده) را در کنفرانس Codecon ماه گذشته مقایسه کرد. این دو روش شباهت هایی داشتند. اما مقایسه ها نشان می دهد که ساعت های تماشای هر فیلم و سریال تفاوت قابل توجهی در رتبه بندی محتوا ایجاد می کند.
مقالات مرتبط:
مسلم است که بازی محبوب ماهی مرکب کره ای به هر طریقی موفقیت بزرگی در این پلتفرم کسب کرده است.
طبق گزارش نتفلیکس ، 89 درصد از افرادی که شروع به تماشای سریال کردند حداقل 75 دقیقه (بیشتر از مدت زمان یک قسمت) و 66 درصد بینندگان (87 میلیون نفر) در 23 روز اول سریال تماشا کردند. انجام شده.
هفته گذشته ، نتفلیکس اعلام کرد که بازی Squid Game با 142 میلیون خانوار در سراسر جهان (رتبه بندی 2 دقیقه ای) از این برنامه استقبال کرده است.
عملکرد و رتبه بندی محتوای Netflix را چگونه ارزیابی می کنید؟ آیا ساعت های تماشای فیلم هر مجموعه ای معیار خوبی برای محبوبیت آن است؟
[ad_2]