جاذبه حقایق من حدس شما به هیچ وجه درباره المنت فشنگی نمیدانستید

شاید بتوان گفت مهمترین مزیت و ویژگی المنت فشنگی، سرعت انتقال حرارت آن در محیطهای فشرده و غلیظ است؛ یعنی المنت فشنگی بهترین انتخاب برای بالا بردن حرارت در سیالات تراکم ناپذیر است و میتواند دمای این سیالات را در کمترین زمان افزایش داده و ویسکوزیته سیال را کاهش دهد. انتهای داخلی ترموول ممکن است دارای قطر کاهش یافته باشد تا سرعت پاسخ را بهبود بخشد. فیت سنسور باید تا آنجا که ممکن است محکم باشد تا فاصله حلقوی را کاهش دهد زیرا هوا به عنوان یک عایق عمل می کند.

هشت بسیار ساده مسائل شما می توانید برای صرفه جویی در زمان با المنت میله ای چیست

نصب آن بسیار ساده و آسان بوده و مشکلاتی را در هنگام نصب ایجاد نمی کنند و میزان ضربه و آسیب دیدگی آن را المنت میله ای چیست کاهش می دهد. برای نمونه این سنسور K(پرکارترین سنسور) ، دارای آلیاژکروم می باشد و محدوده ی دمایی 0 تا120 درجه ی سانتی گراد را اندازه گیری می کند . در برخی از این نوع المنت ها برای محافظت و کاهش خطرات برق گرفتگی از یک در استفاده می شود که به آنها المنت های فلنج درپوش دار یا المنت های فلنج لیوانی گفته می شود. ترموولهای بیمتال با اتصال سایز ۱/۲ NPSM ارائه می شوند تا بتوانند فشار را در داخل ترموول کاهش دهند. اتصالات دنده ای در ۱/۲ ، ۳/۴ و ۱ NPT بیشترین کاربرد را دارند. سازندگان المنت حرارتی ترموتک هیتر تمام تلاش خود را انجام میدهند تا سفارش مشتریان عزیز را با بهترین کیفیت و ارزانترین قیمت ارائه دهد. المنت حرارتی متشکل است ، از یک سیم فلزی که دارای مقاومت بالایی است و حول و محور سرامیک و خاک نسوز پیچیده می شود . برای این منظور بهتر است از ترموکوپل های کلگی دار استفاده نمود تا هم سیم دنباله آن به نویز مقاوم باشد و هم خطای کمتری بوجود آید.

In front of the Havana class= صرف نظر از جنس سیم مورد استفاده، این محصول دارای کلاس های کاری متفاوت است که بطور استاندارد خطای استانداردی برای آنها تعریف شده است. پس از آن کلاس 2 یا B و کلاس 3 یا C قرار میگیرند. کلاس های ترموکوپل به سه دسته تقسیم بندی میشوند و به ترتیب کلاس 1 یا کلاس A با با دقت ترین کلاس میباشد و قیمت بالاتری دارد و خطایی در حدود 1.5 درجه یا 0.4% دارد. المنت های سرامیکی به 2 مدل 1.تخت 2.گرد طبقه بندی و تولید میشوند.

المنت های کویل هیتر به دو نوع اصلی با غلاف فلزی و باز تقسیم میشوند. کیفیت سیم المنت کروم نیکل در تحمل حرارت تأثیر مسقیم دارد. همچنین، نویزهای الکتریکی و مغناطیسی عامل بسیار مهمی در خطای ترموکوپل میباشد. سیم شیلد دار حالتی است که روی سیم های ترموکوپل روکشی کشیده شده است که از منیزیم کاملا فشرده و حالت فلزی ساخته شده است و محافظ بسیار مناسبی میباشد. در مواردی که دما زیاد و اختلاف فشار کم است، ممکن است از یک لوله محافظ با یک سنسور ترموکوپل لخت استفاده شود.

این مواد برای جلوگیری از حمله شیمیایی پلاتین یا سایر عناصر ترموکوپل از آلومینا ساخته شده اند و در صورت نیاز به حفاظت بیشتر، ممکن است به نوبه خود در یک لوله محافظ خارجی کاربید سیلیکون قرار گیرند. U-LENGTH: طول U (طول نفوذ) یک ترموول نشانگر عمق قرارگیری آن در یک ظرف فرآیند یا سیستم لوله کشی است و از نوک ترموول تا سمت زیر دنده ها اندازه گیری می شود. بعنوان یک قاعده کلی، سیمی که بعنوان دنباله استفاده میشود ملاک و معیار خطا در طول سیم میباشد ، اگر سیم بی کیفیت استفاده کنید با اضافه شدن متراژ سیم دنباله خطای شما نیز زیاد میشود.

بدیهی است که در این حالت نمی توان دماسنج را در حالی که پلنت کار می کند جدا کرد و در صورت بروز مشکل در اندازه گیری، تعمیر و نگهداری به تاخیر می افتد تا فرایند متوقف شود و خط تخلیه شده و ایمن شود. در بازار عرضه می شود.بخاری های همرفتی اصولا در کل محیط گرمایش یکنواختی را ایجاد می کنند منتها بخاری های تابشی از گرمایش سریع و نقطه ای برخوردار هستند. ترموول وظیفه محافظت از پروب های دما در برابر شرایط نامساعد کار مانند محلول های خورنده، ضربه فیزیکی (به عنوان مثال کلینکر در کوره ها) و گاز یا مایع با فشار بالا را به عهده دارد. ترموول در استاندارد های مختلف با طول های مختلف موجود است، پروب های سنسور مانند دماسنج، RTD ترموکوپل نیز در ابعاد مختلف موجود است. طول امتداد (T-length) اندازه گیری بین اتصال ابزار دقیق و اتصال فرآیند ترموول است. این تجهیز یک لوله یک سر بسته است که برای قرار دادن یک ترموکوپل طراحی شده است و امکان اتصال بدون نشتی به انواع محفظه ها را فراهم می کند.

ترموول ها لوله های توخالی هستند که از یک طرف بسته می شوند و از انتهای دیگر آنها دنده می شوند. سنسور دما مانند دماسنج، ترموکوپل یا RTD در انتهای باز ترموول قرار می گیرد و به طور معمول فنر دار می شود تا اطمینان حاصل شود که نوک خارجی سنسور دما در تماس فلز با فلز با نوک داخلی ترمول قرار دارد. نیکل ، یا مواد ترکیبی همچون اپوکسی و یا ترموپلاستیک هایی مانند PEEK از این قبیل می باشند. بنابراین ، مدارهای الکترونیکی شامل مقاومت هایی هستند که میزان جریان را کنترل می کنند. 5. سرعت انتقال حرارت و گرما ازمهم ترین مزیت و ویژگی المنت فشنگی می باشد، این انتقال حرارت در محیط های فشرده و غلیظ هم امکان پذیر می باشد بنابراین انتخاب این المنت فشنگی برای چنین محیط هایی بسیار مناسب می باشد.یعنی در کمترین زمان دمای این سیالات افزایش داده می شود. انجمن ASTM اصطلاح ترموول را به عنوان یک لوله داخل شونده انتها بسته که برای قرار دادن یک عنصر حساس به دما تعریف کرده که با وسایل اتصال محکم به یک مخزن طراحی شده است .

Elyse Blake

کاوشگر هیپستر پسند. گورو بیکن دوستانه. زامبی متعصب حرفه ای. نویسنده.

تماس با ما