عرضه رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

[ad_1]

روآرو- در سال 2021 است که لکسوس کراس اوور الکتریکی آینده را معرفی می کند RZ 450e تایید شده که آخرین مدل سال 2022 است و اکنون تصاویر رسمی از آن منتشر شده است که می تواند طراحی این خودرو به خصوص قسمت عقب را از نزدیک نشان دهد.

به قول آقای فرارو. گفته می شود لکسوس قصد دارد در بهار امسال کراس اوور برقی کامل RZ 450e را عرضه کند. تصویر قبلی این خودرو اغلب تار بود و تصویر رندر منشأ غیر رسمی داشت، اما خودروساز ژاپنی اکنون سه تصویر از شاسی برقی منتشر کرده است که باعث می شود هم در کنار و هم در عقب قابل توجه باشیم.

عرضه رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

با توجه به تصویر رسمی منتشر شده، می توان دریافت که شاسی بلند جدید لکسوس شباهت قابل توجهی دارد. تویوتا bZ4x و ترارو سولتررا هر دو کراس اوور قبلی از یک پلت فرم e-TNGA استفاده می کردند. در نتیجه، می توان حدس زد که اکثر کراس اوورهای الکتریکی RZ 450e احتمالاً بر روی یک پلت فرم نصب خواهند شد. با این حال، بدنه جدید لکسوس دارای یک ستون C مشکی است که طراحی آن را مدرن‌تر می‌کند.

عرضه رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

تویوتا bZ4x

عرضه رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

ترارو سولتررا

اما در عقب، لکسوس مدلی متفاوت از خودروی برقی آینده تویوتا سوبارو دارد. به جای دو چراغ عقب، RZ 450e دارای یک نوار باریک و صاف است که تا بالای گلگیرهای عقب می رسد. در قسمت عقب نیز یک شیار وجود دارد که با دو مدل مشابه تویوتا و سوبارو تفاوت دارد. همچنین تصویر رسمی از جلو RZ 450e توسط سازنده ژاپنی را دیدیم که مدل جدیدی از دوک جلوپنجره این برند را با شکاف های باز در پایین و ورودی های عمودی در دو طرف ارائه می دهد. ترک های تیز دماغه و شکل تیز چراغ های جلو نیز ظاهر خودرو را تهاجمی نشان می دهد.

عرضه رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

با این حال متاسفانه هیچ عکسی از فضای داخلی بدنه جدید لکسوس فاش نشده است. موقعیت ممتاز و لوکس بودن این برند ممکن است به این معنی باشد که فناوری و مواد بهتری نسبت به محصولات تویوتا و سوبارو وجود خواهد داشت. از سوی دیگر، موتور RZ 450e همچنان یک راز باقی مانده است. هر دو کراس اوور bZ4X و Solterra با قدرت 215 اسب بخار (160 کیلووات) با موتورهای الکتریکی که هر دو محور را تامین می کنند در دسترس هستند، اما از نظر ما نتایج برای لکسوس جدید متوسط ​​به نظر می رسد. ما هنوز جزئیات باتری RZ 450e را در اختیار نداریم، اما تویوتا bZ4X دارای پکیج 72.8 کیلووات ساعتی است.

عرضه رسمی جدیدترین شاسی بلند لکسوس

خودروساز ژاپنی لکسوس می تواند تا سال 2021 بیش از 760 هزار دستگاه خودرو به مشتریان تحویل دهد که تا سال 2020 رشد 6 درصدی را نشان می دهد. آمریکای شمالی با 332000 دستگاه بزرگترین بازار این برند است و پس از آن Is China با حدود 227000 دستگاه قرار دارد. لکسوس همچنین با حدود 260000 وسیله نقلیه، رکورد جدیدی را در زمینه حمل و نقل خودروهای الکتریکی به ثبت رساند که نسبت به سال گذشته 10 درصد رشد داشته است. تا سال 2030، این شرکت متعهد شده است که تمام فروش خودرو را در اروپا، ایالات متحده و چین و تا سال 2030 به همه خودروهای الکتریکی اختصاص دهد.

منبع: motor1

ترجمه: مصطفی جرفی فرارو

[ad_2]

Alina Bentley

کاوشگر. کارشناس سفر. متخصص قهوه. طرفدار تلویزیون عمومی متخصص پرشور بیکن. برگزار کننده آماتور محقق فرهنگ پاپ.

تماس با ما