۴۴ازی سخت برای استقلال پرسپولیس قهرمان می شود

[ad_1]

استقلال و یسلیس این فصل از زایر تیم‌ها جدا شده و بتابت جذابی برای تعیین قهرمان لیگ برتر راندند. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. اگر سوال یا ابهامی دارید، لطفا با ما تماس بگیرید. که لیسی‌ها که قهرمان ۵ فصل گذشته لیگ یگ درلاشند شند ۹ هفته قیاقی مانده، ۶ امتیاز را جبران کنند و ششمین نیانی متوالی خود را جشن بگیرند. در این اینارش شانس پرسپولیس برای قهرمانی ششم را بررسی کرد.

۳ نبرد خارج از خانه نه

استقلال‌ها در هفته‌های باقی مانده تا پایان فصل علاوه بر دربی، در ۳ زیازی خارج از خانه سخت هم به نان بروند. ۳ زیازی‌ای که اگر با حضور تماشاگران برگزار می‌شود، بیابی کار را برای شاگردان فرهاد مجیدی سخت‌تر می‌کند. این هفته بیست‌وپنجم در اصفهان ناید به مصاف سپاهان ن. گفت: داخل نمی شوم.

بعد از بازی مقابل سپاهان و پدیده، در جد حسال حساس در هفته به فاف فولاد دیگر د. شاگردان جواد نکونام با وجود اینکه فصل گذشته مانع از قهرمانی استقلال در جام حذفی شدند و آنها را در ضربات پنالتی بازی فینال شکست دادند، این فصل بازی رفت را با تماشاگران مهدی مهدیپور شلیک کردند و به دنبال کسب انتقام در مقابل آبی پوشان پایتخت در اهواز هستند. .

استقلال در هفته ماقبل پایانی لیگ ، ، در نان باید به مصاف بروود برود. برای ارتباط با ‏، همین امروز در فیس‌بوک نام‌نویسی کنید. تیم مدعیلیس و سپاهان در رقابت‌های این فصل ۳ امتیاز را در نان کسب کنند (سپاهان باخت و پرسپولیس مساوی کرد)

یسلیس که صاصله ۶ امتیازی برای رسیدن به دسته بندی رده بندی ردارد، هر ۲ زیازی خود را در مقابل فولاد و مس نان انجام داد ده شالش در مقابل سپا که ا ن هم. این ۳ جدال سخت استقلال تا پایان لیگ، بیابی امیدهای پرسپولیسی‌ها را برای قهرمانی زنده نگه داشته است.

دربی دربیا طعم بازی زی

دربی برگشت این اینل در هفته برگز رار ر. یک وتیاوتی که دربی این فصل با فصل های گذشته است این است که برای اولین بار در لیگ برتر ایران که امتیاز دو تیم را به دست می آورد، بهتر از عمم می شود تیمی تیمی تیمی تیمی تیمی. توجهات به رقابت های نزدیکی که استقلال و پرسپولیس در این فصل دارند و دو تیم در زیازی رفتند، این حس حساس تر از قبل شده است. هر تیمی در این بازی پیروز شود، در که در یایان فصل امتیازات دو تیم برابر شود، نان لیگ یگ.

خیلی‌ها خیلی امیدوار هستند که به قانون جدید فوتبال ایران، برتری برتر در هاه خود یای قهرمانی را هموارتر کنند. استقلالی‌ها هم می‌دانند که برتری در و یا حتی ختن‌اختن در این جدال سنتی حس ساس کمک بزرگی به آن‌ها در هاه قهرمانی است.

360ال 360

[ad_2]

Aron Trujillo

نرد اینترنتی. ارتباط دوستانه مبشر قهوه. متخصص موسیقی بسیار متواضعانه. مدافع تلویزیون آماتور

تماس با ما