یای عجیب سگهای یله

[ad_1]

روآرو- یای نگهبان گله به زی داد بودن شان در طقاطق روستایی و ایرایری تا پیش از این خرید فروش فروش. اما حالا آگهی‌های بسیاری از فروش یای گله منتشر شده است که قیمت شان به یای نژاد دار فانتری وان خارجی رجی است.

بهارش فرارو رو بررسی قیمت یای گله‌ها در آگهی‌های فروش نشان می‌دهد که نرخ ریاری آن‌ها متفاوت است و از ۵۰۰ رار تومان شروع می‌شود و قیمت آن به ۸۰ میلیون تومان می‌رسد. بیشتر ییایی که قیمت ییالایی دارند مربوط به بهای نژاد ایرانی قهدریجان، باب، الابای ترکمن، نان و خراسانی است.

ارائه دهنده کهاکن استان گلستان توضیح می دهد آگهی دهاده لوسی الابای خود قیمت ول و هشتلیون تومان گفته سگ نژاد خالص الابای از م ز ز ز ز این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

آگهی دهنده دیگری که کناکن داران شهرستان فریدن استان اصفهان است برای سگ گله نژاد قهدریجانی خود ۷۰ میلیون یونان طلب کرده است. او گفته سگ اش ش سر صد است و خوبی ز از زله حقبت قبت.

قیمت های عجیب سگی یله ای!

سگ من باب است آدم گیر گیر!

یکی از آگهی دهندگان که ساکن تبریز است قیمت سگ نان عراقی خود را ۴۰ا ۴۰ میلیون تومان تعیین کرده است، ردارد گفتگو می‌شوم. می‌گویم قیمتی که یای سگ تان اعلام کرده اید، داد نیست افراد دیگری سگ نژاد زوران را ۵ تا ۲۰ میلیون تومان کرده اند.

یای می‌کند و پاسخ می‌دهد: سگ سگ نوهان بزرگ است و پدر پدرم درشادرش از گونه‌ای قاضی ضی. یای همین همین دلار هر روز شان تغییر تغییر.

می‌گویم ایمایم سوال پیش آمده بود که قیمت یک داد از سگ اینا متفاوت است، مگر ریاری جز نگهبانی گله انجام می‌شود؟ سخت می‌دهد که برادر من این دیگر سو پیشال پیش آمدن ردارد. سگی که کمیاب و آدم آدم باشد، اصلا قیمت ردارد. این حال می‌توانم ۵ تومن هم تخیف بدهم ۳۵ ۳۵ به شما بفروش ام.

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید. او در سگ اش که نوشته سگ هِی هِیله‌ی هِی نر چیز مام است و ۷۷ سال سن ردارد. اما حرفی از نژاد آن ست است.

از او و که نژاد سگ تان نان است. سخت می دهد هله قهدریجونی اصیل است.

از آگهی دهنده می‌کنم می‌کنم که نسبتاً نسبتاً به سایر قهدریجانی تا این اندازه قیمت اش شا بالا اعلام کرده است. او می‌گوید که پدر و درادر این سگ زهازه شان در قهدریجون قهدریجون هستند به یای قاسم قنبر معروف هستند. یای همین ارزش رزشالایی یارند.

اما برای اینکه سگ را بفروشد، به سرعت داد تخفیف و اعلام می‌کند که ضراضر است می‌تواند یک میلیون تومان کاهش دهد.

من مطمئن نیستم که چه کار کنم، اما مطمئن نیستم که چه باید بکنم.

ای نگهبان خارجی چند چند

خرید و فروش یای خارجی که کارشان نگهبانی از منزل مسکونی ویلاها است در آگهی‌ها کاملا متفاوت است و قیمت بتیابتی ندارند. معروف‌ترین آن‌ها که در ایران خرید و فروش می‌شوند می‌شوند بول ماستیف، سگ دوبرمن، سگ ژرمن شپرد، سگ کورسو کورسو سگر، می‌شود می‌شود د نمانمارکی و … می‌شود.

نشا نشان می‌دهد که قیمت سگ‌های نگهبان خارجی از یک یونلیون و سیصد رار تومان شروع و می‌تواند تومان ن.

یک آگهی دهنده که کناکن تهران برای یک جفت سگ داد دوبرمن ۵۰ یونلیون تومان طلب کرده است. و و توصیه سگ یشایش گفته است که یک طوسی وطی وطی وطی وطی وطی وطی وطی وطی وطی ه ه د د د د د د نرژی نرژی نرژی زیگوش زیگوش زیگوش زیگوش زیگوش وطی س س نی نی ن نی ر ن ر ر. ر ر ر ر تماس ساصل بفرمایند.

او می‌گوید که هزینه ریاری این دو سگ م هاه یک میلیون یون نصدانصد هزار تومان بر ردارد. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Braylon Mccoy

محقق حرفه ای وب. پیشگام الکل متعصب تلویزیون دوست حیوانات در همه جا.

تماس با ما