کیاکی که مردان را جذاب تر می کنند

[ad_1]

عثات نشان می دهد که خوردن سیر عثاثی باعث جذابیت مردان ن.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

ز زا از خواص و فواید سیر باخبریم و می‌دانیم که خوردن این گیاه بدبو می‌توانیم سالم کنیم. علاوه بر این، خوردن سیستم ایمنی بدن برای بدن فعال و قوی تر می کند.

رار این یناید می‌توان افزایش جذابیت مردان را نیز اضافه کرد. یک مطالعه نشان داد، زنانی که بوی بدن نان سیر خورده شما استشمام کردند به نان این مردان از جذابیت بیشتر نسبت به یی سیر نخورده بودند.

نشان می دهد که اگر مردان سیر زیادی بخورند، عثاعث می شود بوی نان آن ها را جذاب تر می کند. به گفته نان خوردن روزانه چهار حبه سیر یا به این هدف لازم است.

در این ین، مردان به دسته‌های سیر نخورده، حبه سیر خورده و رار حبه سیر تقسیم شدند. نان بوی بدن این مردان را به طور خاص استشمام کردند و را از نظر بیتابیت ، پذیرایی و نگینگی مورد ارزیابی قرار راندند.

الب است که در این اینات زنان بوی دهان مردان شرکت کننده ستشما استشمام م. در صورتی که آن‌ها این کارها را انجام می‌دادند، ممکن بود رتبه‌بندی بیتابیت و نگیانگی نان تا حدودی تغییر کند. قابل ذکر است شیر، بد دهان ناشی از خوردن سیر زا از بین می‌برد برابر این جای نگرانی نیست، مردان می‌توانند با خوردن بر جذج جذابیت بی فزایند.

در اینجا این سوال زنانه می‌شود که چرا بوی مردان با خوردن سیر یای جذابیت می‌آورد می‌آورد.

Cra کریگابرتز (Cra Roberts) در پاسخ به این سوال توضیح داد: نتایج تحقیقات ما نشان می‌دهد که مصرف مفیدی بر بیتابیت ناشی از ز بوی ت بدن ت ی ت ت ت ت ت

.

از هاه طرحی می‌توان گفت، شکل گیری تات بو بدنه رژیم غذایی با رژیم غذایی ییایی احتمالاً از انتخاب جنسی گرفته شده است.

از یایی مصرفی سیر نان سلامتی به آنتی اکسیدانی، محفوظ ایمنی بدنی، کتریاکتری کش و سرطان اشاره کرد؛. ابراین با توجه به ذکر ذکر شده، این احتمال وجود دارد که تات بویایی انسان با انتخاب جنسی شکل گرفته شده است.

منبع: تجارت‌نیوز

[ad_2]

Cornelius Mcgrath

درونگرا. قهوه خور. کاوشگر. متخصص تلویزیون بشارت بیکن لاعلاج. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما