چلسی 4-0 یوونتوس: تیم وحشتناک

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، شاگردان توخال که در صدر جدول لیگ برتر قرار دارند امشب مقابل یوونتوس نمایش فوق العاده ای به نمایش گذاشتند و در نهایت به تساوی بدون گل دست یافتند.

چلسی شروع خوبی داشت و بن چیلول در دقیقه دوم بازی صاحب موقعیت شد، اما حضور به موقع ماتیس دولیچ دروازه یووه را مهار کرد. چلسی برتری خود را حفظ کرد و چالوبا در دقیقه 9 با ضربه کرنر ریس ویترسپون پیش افتاد اما ضربه او از کنار دروازه یوونتوس به بیرون رفت.

در ادامه باز هم تیم میزبان بیشترین توپ و مساحت را تا گل دقیقه 25 در اختیار داشت. توپ با کمک آنتونیو رودیگر روی کرنر حکیم ضیا به چالوبا رسید.

یوونتوس تنها سه دقیقه بعد بازی را به تساوی کشاند، اما موراتا در یک موقعیت یک طرفه توپ را به ادوارد مندی رساند، اما تیاگو سیلوا به موقع برتری چلسی را برگرداند.

پس از این گل باز هم بازیکنان چلسی پیش افتادند و در دقیقه 37 ریس جیمز روی پاس هادسون اودوی پیش افتاد اما ضربه دیدنی او را وویچ ژزنی به موقع دفع کرد.

در آخرین دقیقه این نیمه هر دو تیم موقعیت هایی برای یکدیگر ایجاد کردند اما در نهایت توپ دوم نتوانست از خط دروازه عبور کند و نیمه اول با تساوی یک بر صفر به سود چلسی به پایان رسید.

چلسی در نیمه دوم شروع خوبی داشت و هادسون اودوایر در دقیقه 48 با پاس زئوس پیش افتاد اما باز هم دالک مانع شد.

حمله چلسی در دقیقه 55 مثمر ثمر بود و این تیم گل دوم را به ثمر رساند. این بار نیز موقعیت را ایجاد کرد و ریس جیمز با یک شوت بی وقفه دروازه را باز کرد.

وقتی چلسی در دقیقه 58 گل سوم را به ثمر رساند، یوونتوس هنوز از شوک دروازه خارج نشده بود. توپ با پاس روبن لوفتوس چیک روی حرکت عالی این تیم در محوطه جریمه یوونتوس به هادسون اودویک رسید و او ضربه محکمی را زد.

بازی همچنان متعادل تر بود اما باز هم بازیکنان چلسی بیشترین کنترل را داشتند. دیابالا در دقیقه 78 با پاس کوادرادو پیش افتاد اما ضربه او از بالای دروازه چلسی به بیرون رفت.
پنج دقیقه بعد نوبت به مک کین رسید که با ضربه پای چپ سعی در گلزنی کند اما این بار مندی با واکنشی دیدنی دروازه چلسی را مهار کرد.
چلسی در دقیقه پنجم وقت باخت گل چهارم را به ثمر رساند تا بازیکنان یوونتوس تا آخرین دقیقه با زدن یک گل از وزن این شکست بکاهند. ربودن توپ از مک‌کانی و ارسال توپ به درون دروازه این بار بسیار زیاد بود و ورنر با برتری 4-0 چلسی بازی را پیش برد.

[ad_2]

Kaia Lambert

گیمر. طرفدار رسانه های اجتماعی متخصص وب Wannabe. متعصب آبجو ارتباط دهنده. کارآفرین. گیک زامبی شیطانی. طرفدار پرشور تلویزیون عاشق بیکن غیرقابل درمان.

تماس با ما