پیام رونالدینیو به مسی و نیمار پس از دیدار در پاریس

[ad_1]

کد خبر: 1787084/59

زمان: 09:58
1400/07/30

هدیه: 1,721

رونالدینیو ستاره سابق تیم ملی برزیل پس از دیدار مجدد لیونل مسی و نیمار پیامی را برای آنها ارسال کرد.

به گزارش “ورزش سه”، پیشکسوت برزیلی در جریان پیروزی 2-3 پاری سن ژرمن مقابل لایپزیگ در لیگ قهرمانان اروپا در جایگاه حاضر شد و این بازی را از نزدیک تماشا کرد.

رونالدینیو میهمان پی اس جی بود. PSG اولین باشگاهی است که در سال 2001 برزیل را به مقصد اروپا ترک کرد.

او با توجه به حضورش در این بازی دوباره با مسی و نیمار که به گفته خودش دوستان بسیار خوبی هستند ملاقات کرد. آن شب در داخل و خارج از زمین بسیار سرگرم کننده بود زیرا مسی در این بازی دوبل بازی کرد و راه را برای پیروزی تیمش هموار کرد.

بازیکن سابق بارسلونا پس از بازی در پاسخ به سوالی درباره مقایسه سبک خود با نیمار به روزنامه فرانسوی Le Parisien گفت: من دوست ندارم مقایسه کنم. هر کسی موفقیت و سبک خودش را دارد. همه ما دوران سختی را پشت سر گذاشته ایم. اما من فکر می کنم همه در برزیل می دانند که او بهترین بازیکن در حال حاضر است. فقط زمانی برای او سخت است که همه چیز خوب پیش نرود زیرا او عالی است. وقتی همه چیز درست نمی شود، او تحت فشار زیادی قرار می گیرد.

تماشای امتیاز مسی در این بازی مرا به یاد اولین دیدار رونالدینیو از آرژانتین پس از انتقال از PSG به بارسلونا در سال 2003 می اندازد. او گفت: زمانی که به بارسلونا آمدم، درباره جوان فوق العاده ای مثل مسی صحبت می کردم. و بعد از مدتی با هم تمرین کردیم و کیفیت را دیدم. کار او را در هر بازی و تمرین متفاوت می دیدیم. از دیدنش خوشحالم “او دوست واقعی من شد.”

رونالدینیو افزود: «از اینکه او را در باشگاهی که در آن کارم را در اروپا شروع کردم بسیار خوشحالم. این چیزی خواهد بود که هرگز فکر نمی کردم ممکن باشد. او مطمئن بود دوران بازی اش در بارسلونا به پایان خواهد رسید. و من تعجب کردم. با وجود اینکه من پی اس جی را دوست دارم، هرگز فکر نمی کردم او را با پیراهن تیمی غیر از بارسلونا ببینم.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما