افزایش 54 درصدی اجاره مسکن در هاه!

[ad_1]

روآرو- در حالی که بانک مرکزی از هشاهش تورم اجاره بهای مسکن در هاه خبر داده که درارش ماهانه بازار مسکن، رشد اجاره بها در هاه ه درصد اعلام شده است. ناشناسان معتقدند ، ین ی ی ی ی ی فز فز یش یش م آور م آور یی یی ست ست ست ست ست ست خیر یی یی یی یی یی یی یی یی یی سرعت کاهش نرخ اجاره بها نسبت به مسکن مسکن ایناست که با درآمد نوانوارهای طبقات متوسط ​​یا پایین تر میشد میشد.

او برای اولین بار پس از مدتها، پسر بیوه ای از قبیله یهودا بود. گفت: داخل نمی شوم.

افزایش ۵۴ درصدی اجاره مسکن تنها در یک هاه ه  نان تورم در درازار اجاره!رازار اجاره با رشد افسار گسیخته ست است
مهدی سلطان‌محمدی کارشناس بازار مسکن مسکن ب با فرارو گفت داخل نمی شوم گفت داخل نمی شوم.

فزود افزود: بین سال ۹۶ تا ۹۹ قیمت‌ها در زارع خرید و فروش کلک کا افزایش بیش از ۷ بریابری بری،، اما طی یک سال گذشته قیمت مسکن ب فزا ازایش یش سرعت سرعت سرعت یکی دو سال آینده این وضعیت ادامه پیدا کند.

گفتلطان محمدی گفت: به نظر نظر می‌رسد، در زازار اجاره بها نیز فزاینده هرچه بیشتر نسبت به هال‌های گذشته روبروی شیماشیم، زیرا استفاده برا ی چر ر بر این اساس آنها روی اجاره‌نشینی می‌آورند، طبیعتا در چنین شرایطی قیمت‌ها بالا میرود، از طرف دیگر. همچنین به دلیل اینکه میزان ارائه واحدهای مسکونی به میزان مصرف نمی‌شود، طبیعتا مالکان اجاره و ودیعه دریافتی را بالاتر می‌برند که این موضوع باعث افزایش قیمت‌ها در بازار اجاره‌بها می‌شود.

من اولین و آخرین هستم و من اولین هستم و من آخرین هستم.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه آیا دولت از جمله پرداخت وام ودیعه نمی‌تواند وضعیت بازار را ساماندهی کند، ادامه داد: چنین مطمئنی به طور قطع نمی‌تواند، اجارهبها را سروسامان دهد، زیرا در وهله اول منابع مالی برای پرداخت وام به همه می‌شود. با توجه به کسری خود در خطی ختی ختی ر رد ه ه ه غ غ غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و غ و م م ره ره و نمی‌دهد نمی‌دهد نمی‌دهد نمی‌دهد نمی‌دهد نمی‌دهد. مدت داشته باشید و نندند درلند ند مدتل مستاجران را حل کند.

سلطان محمدی با اشاره به بازار مسکن و اجاره بها به عنوان تابعی از شرایط کلی اقتصاد به حساب میآید، بررسیان کرد: تا زمانی که ما با تورم افسار گسیخته در فضای اقتصاد کلان کشور روبرو هستیم، افزایش قیمت مسکن و اجاره بهای ناپذیر است، برابر این تمام راهکارهایی که دولت به صورت خاخلات دستوری در بازار مسکن انجام می دهد، هگشاهگشا نیست و مشکل مسکن حا حل نیست.

درا در کار داده که با تامین هزینه‌های دولت می‌شود، یطیایطی نمی‌توا نا کها کها کها کها کها کها کها کها.

[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما