توخال: چنین نتایجی در لیگ برتر شرم آور نیست!

[ad_1]

به گزارش “ورش سه” ، چلسی در هفته های اخیر عملکرد چندان خوبی نداشت و پیروزی مقابل برنتفورد در اوایل این هفته به دلیل درخشش ادوارد مندی دشوار بود. در آستانه بازی لیگ قهرمانان مقابل مالم ، توماس توخال در یک کنفرانس مطبوعاتی حاضر شد و مدعی شد که رقیب سوئدی تیمی مطمئن است.

دیدار با مالمو: “آنها تیمی با اعتماد به نفس هستند و سبک بازی خاصی دارند که به آنها اعتقاد دارند. ما نباید مالام را دست کم بگیریم و به اندازه تیم های دیگر به او احترام بگذاریم. مالم دشته دارای مربی بسیار موفق و سبک خاص خود است. برنامه مسابقات بسیار مشغول ، بعدی تعطیلات ملی به زودی فرا می رسد و به نظر نمی رسد تغییر کند ، ما مسابقات زیادی در ماه های ژانویه و فوریه داریم ، لیگ برتر سخت ترین لیگ جهان است ، بنابراین بردن شرم آور نیست بازی نزدیک مقابل برنتفورد یا گل دیرهنگام مقابل ساوتهمپتون.

باید برای این مسابقه خوب آماده شویم و بازی با مالمو آسان نخواهد بود. آنها تیم خوبی هستند ، اما ما یک بازی خانگی داریم و می توانیم به تیم شتاب دهیم. من تعطیلات بسیار خوبی را در گذشته در استکهلم به یاد دارم ، این شهر زیبا است و من در آن زمان تعطیلات بسیار آرامش بخشی داشتم. سبک زندگی اسکاندیناوی شامل تفکر خارج از چارچوب است ، که واقعاً م effectiveثر است و شما در ورزش این کشور نیز چنین احساسی دارید.

وقتی با تیم سوئد روبرو می شوید ، احساس اعتماد به نفس می کنید و آنها خجالت نمی کشند که سعی کنند راه های جدیدی برای رسیدن به بهترین سطح زندگی خود پیدا کنند ، که همیشه الهام بخش است. “

افت کای هرتز: “او سخت تلاش می کند تا به سطح قبلی خود بازگردد و ما تمام تلاش خود را می کنیم تا به او کمک کنیم. کای هورتز در بسیاری از بازی های این فصل در ترکیب اصلی قرار دارد ، او خوب کار کرده است و داستان تغییر نکرده است.” مبارزه برای آمدن. “

وضعیت فعلی رومولو لوکاکو: “ما هنوز در حال دستیابی به هماهنگی با یکدیگر هستیم. من فکر می کنم رومولو کمی بیشتر بازی کرده و از تابستان چندین بار در تیم بوده است.”

[ad_2]

Chad Powers

افراطی متعصب تلویزیون بشارتگر الکل دوستانه. مدافع توییتر متعصب آبجو کل نویسنده

تماس با ما