پورموسوی: در فوتبال نه بایدی وجود داشته باشد و نه غیر ممکن

[ad_1]

خبر خبر: 1807390/34

نان: 11:34
1400/11/09

زدیدزدید: 3,993

ییایی برای صعود از زله ه جام مانی

تیم یلی فوتبال ایران با نمایش خوبی که در بازی با عراق داشت ضمن اینکه در این نازی خود را به جام جهانی 2022 مسجل کرد.

رش رشارش “ورزش سه”، به همین منظور دقایقی با سیروس سیروس در گذشته گذشته همک نفتلام م آنر آنرا خود نیدانید:

* به نان اولین ینال ; وجودا وجود اینکه تیم یلی با تک تمرین بازی می کند حباب موقعیت های فراوانی در این زیازی زی.

بله به طور معمول است. قعیتاقعیت این است در امروز سیستم زیازی نمی کند. این ایده است ست زمین زمین دهاده می شود. هرا هر شیوه شیوه سیستم می نان ناجمی ترین یشایش یشا داشت. و بالعکس عکسافعی ترین یشایش. تیم ملی فوتبال ایران کاملا پیدا شد که خوستاست با پیروزی در این دیدار خودا به مام جهانی در صاصله سه هفته ندهانده نده یا ی مسج مسج مسج عراقی ها بود. به این یناترکه آنها هم برای ی به در این دیدار نیاز زاشتند.

* به نظر می رسد بجابجایی در ترکیب تیم تنها تیم ملی را ضعیف کرد که باعث ایشایش تهاجمی تر، از م یلی ی شد!

خب از ابتدا هم پیدا شد که یک تیم خوب نیمکت ریماریم. نکته مهمی که در این دیدار باعث تهاجمی تر شدن من شد زیازی وحید امیری در خط فبکافبک و هم چنین مامان قدوس بود. این دو زیکنازیکن جز مهره های خوب دراز تهاجمی جمی. نظر شما کاملا هم هم عقیده هستم یای جانشین نشان نادند چیزی از اصلی ها کم راندند. نمونه اش امیر میرابدزاده که دید چقدر اعتماد به نفس درو زهازه می کند. اینکها که اولین بار در استادیوم آزادی و در حضور شاشاگران بازی رسمی یای تیم ملی یا تجربه می کرد به خوبی شروع زیسازی سازی توپ را در آورد در آورد.

* و ارزیابی عملکرد اسکوچیچ …

نتیجه خود چیز چیز است. یجیایجی که او به هاه تیم ملی گرفته فوق العاده بوده و از سویی در زیازی با عراق دیدیم که تیم یلی نمایش خوبی اشتاشت. البته که تیم یالی برای ایده آل شدن هنوز جا دارد و هنوز نمی توانید بیشتر تلاش کنید و از مهمتر مهمتر نقطه ضعف ها را ببینید. این ها را مربی تیم یلی بهتر از ما می نداند چون هر روز سر تمرین ست ست ملم ما را دهها بار می بیند. کردلکرد اسکوچیچ و دستیارانش و هم بازیکنان تیم تیمی جای تحسین ردارد رد. من به نوبه خودم به سختی خسته نباشید می می. داردارد این صعود بها به مردم ایران هم تبریک بگویم.

* ینا این تیم آیا شانسی برای صعود از زله ه هام جهانی ریم داریم

در فوتبال همان طور که بایدی وجود ندارد غیر ممکنی هم رداردارد. در فوتبال هر هر چه هیاهی می رسی رسی هدف قرار دادن منطقی شد و از سویی یای به آن یداید زحمت کشید و د اشتاشت. بها به امروز همه ما در فوتبال جهانی به مام جهانی نی. خب الان اگر به دنبال مرحله گروهی هستیم این موضوع را می‌دهیم به هدف تبدیا تبدیل می‌شود دیگر دیگر مام جهانی ما راضی ضی. ای به این مهم میاید اردوهای تدارکاتی خوبی رار و و از همه مهمتر زیازی های دوستانه مهمی انجام م. به نظر من یک بازی دوستانه مهمتر از جلسات دهها تمرین است. این رهارها باعث می شود زیکنازیکنان به این رده بندی برسند ریاری تیم یلی ی حضور یست هایسته در مام جهانی نیست بلکه انتظارات یک مام جلوتر رفته است کنیم ه ه ز. اما در صورت این کارها هم صددرصد نمی شود به این ینلیل که فوتبال غیرقابل پیش ست است. اما با این حال هدف ریاری برای پیشرفت اگر در این دوره خواهد شد در آینده بعدی این اتفاق نخواهد افتاد چون ما آنرا باور و یای به در تال جستجو ش.

[ad_2]

Emerson Brooks

گورو تلویزیون. حل کننده مشکل علاقه مندان به وب. ماون مسافرتی بی عذرخواهی تنظیم کننده.

تماس با ما