درمان درد پا با لیپوساکشن

[ad_1]

محققان دانشگاه پیتسبورگ درمان جدیدی برای بیماری دردناک پا به نام فاسیای کف پا ایجاد کرده اند.

روش جدید محققان این است که چربی خود بیمار از طریق شبکه ای از طریق ده ها تزریق کوچک چندین بار به پا تزریق می شود.

به گفته محققان دانشکده پزشکی دانشگاه پیتسبورگ، روش جدیدی که در آن بیماران به خودی خود به کف پا متصل می شوند، می تواند برای کسانی که از یک بیماری شایع و دردناک به نام فاسیای کف پا رنج می برند، مفید باشد.

دکتر جفری گوسنوف، جراح دانشگاه پیتسبورگ، گفت: ما این روش را برای استفاده از خواص بازیابی چربی توسعه داده ایم. در بررسی این مفهوم نشان دادیم که تزریق چربی به پا درد پاشنه پا را کاهش می دهد، به بیماران در انجام فعالیت های روزانه و ورزش کمک می کند و کیفیت زندگی آنها را بهبود می بخشد.

فاشیای کف پا یکی از شایع ترین علل درد پاشنه پا است که تقریباً دو میلیون نفر در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار می دهد.

بث گوزنوف، یکی دیگر از محققین این مطالعه گفت: “التهاب کف پا هنگام بیدار شدن یا بیدار شدن افراد بسیار دردناک است، درد شدیدی را که برخی افراد تجربه می کنند، احساس می کنند.” آنها را به عنوان ناخن توصیف می کنند. درست از پاشنه های آنها عبور کنید.

درمان درد پا با لیپوساکشن

اشکال حاد فاشیای کف پا را می توان با ترک های پوستی، کفش های طبی یا تزریق کورتیزون درمان کرد. اما حدود 10 درصد بیماران به طور کامل درمان نمی شوند و کلاژن پاهایشان تحلیل می رود و التهاب کف پا افزایش می یابد.

محققان با الهام از خواص بازسازی سلول های بنیادی چربی، تکنیک هایی را توسعه داده اند که از چربی شکم یا سایر قسمت های بدن برای درمان بیماری ها استفاده می کنند.

جفری گوسنوف می‌گوید: در چربی، سلول‌های بنیادی و فاکتورهای رشد وجود دارد که به تامین خون تازه کمک می‌کند، که زخم‌ها را نیز التیام می‌بخشد. در این مطالعه، ما از یک سوزن صاف برای سوراخ کردن التهاب فاشیای کف پا استفاده کردیم، زیرا باعث آسیب‌های کوچک و تحریک روند بهبودی می‌شود. سپس سوزن را برمی داریم و مقدار کمی چربی بیمار را در آنجا تزریق می کنیم.

در این مطالعه که توسط محققان آمریکایی انجام شد، روش لیپوساکشن باعث بهبود علائم فاشیای کف پا در بیماران شد و راه را برای آزمایشات بالینی در مقیاس بزرگ هموار کرد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما