(ویدئو) آغوش باز زالبان نای ی

[ad_1]

هنوز هیچ نظری وجود ندارد، آیا می خواهید نظر خود را ارسال کنید؟ ییار نهایی این رقابت‌ها میان تیم‌های قندهار و قندوز رار ر. اپ‌اندازان قندهار با نتیجه دو بر صفر تیم شکستا شکست داد.

به رشارش فرارو، این مسابقات دیروز به پایان رسید و ۱۶ تیم بزکشی از استان‌های مختلف باهم مسابقات بت. احمدالله وثیق، رئیس شتهاشته شده است طالبان در درلویزیون ویزیونلی می‌گوید در هال‌های گذشته نونانون بزکشی در زی‌هازی‌ها تطبیق نمی‌شد و وان نتایج بازی را ویاوی اعلام می‌کردند.

طالبان که در حکومت خود از سال ۱۹۹۶ تا ۲۰۰۱ را ممنوع اعلام کرد از زمان بازگشت زگشت به دراه اوت و بزکشی پذیرفتند پذیرفتند.

قیس حسن، کالک تیم برنده قنده رار، بهاری فرانسه گفت: امروز نهانه بزکشی نه تنها در سرتاسر افغانستان پخش می‌شود، که لکه امارت اسلامی این ینابقه را برگزار می‌کند.

این ورزش هم شاشایی و هم خشن است. دو تیم با شش سوار یک طرف یای در اختیار داشتن لاشه شهان سر بریده با هدف انداختن آن به یرهایره مبارزه رزه.

بزکشی قرن‌هاست که در مرکز مرکزی تغییر جزئی رار ر. به یای بز یک چرم ۳۰لوگرمی شبیه لاشه استفاده می‌شود، اما مهارت‌های لازم برای مسابقات باقی می‌ماند.

گفت: داخل نمی شوم.

رار و قندوز قندوز در گذشته فینالیست شدند، اما این ینازی با اختلاف نظر پس از زار امنیت پس از دقیقه زیازی لغو غو.

من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. در حالی که تماشاچیان منتظر مراسم بودند، یای مذهبی از طریق سیستم اعلان ن پخش و یای سفید طالبان در نسیم به اهتزاز ز.

این یناد نیز تجاری شده است. یلبوردهای بزرگی در اطراف زمین نصب شده و واران ژاکت‌های شماره‌دار با رنگ‌های مختلف که روی برخی از لیگ‌های ورزشی قرار دارند.

به رار سوار بر اسب چاپ انداز گفته می‌شود، ز هر تیم شش پاپ انداز با شش اسب در بقهابقه شرکت. . . .

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

(ویدئو)

[ad_2]

Yareli Estes

دانش آموخته مواد غذایی هاردکور. حلال مشکل لاعلاج متعصب الکل متخصص توییتر پیشرو پرشور اینترنت.

تماس با ما