نشست خبری به مناسبت پانزدهمین سالگرد راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل برگزار می شود

[ad_1]

به مناسبت سالروز راه اندازی شبکه تلفن همراه ایرانسل ، چهارشنبه 2 اکتبر 1400 بعد از ظهر با حضور اصحاب رسانه و اصحاب رسانه ، نشست خبری برگزار می شود. و رعایت پروتکل های بهداشتی

پس از دریافت مجوز شبکه و خدمات ارتباطات تلفن همراه در 27 دسامبر 2005 ، شرکت خدمات ارتباطات ایرانسل توانست مراحل راه اندازی و توسعه شبکه را در مدت کوتاهی طی کند و در 27 سپتامبر 2006 به صورت آزمایشی شبکه خود را راه اندازی کرد. اساس متعاقباً ، در 20 اکتبر 2006 ، شبکه تلفن همراه ایرانسال به طور رسمی راه اندازی شد.

به همین مناسبت ، مدیر اجرایی شرکت ایرنسل ، دکتر. بیژن عباسی آراند عملکرد ایرنسل در توسعه زندگی دیجیتالی و برقراری عدالت ارتباطی در رسانه ها را توضیح خواهد داد و در مورد اهداف اصلی تحول دیجیتالی ایران صحبت خواهد کرد.

این رویداد از ساعت 2 بعد از ظهر به طور مستقیم از تلویزیون اینترنتی Lenz پخش می شود و روزنامه نگاران آنلاین از طریق بستر نشست آنلاین DanPlus با خبرنگاران حاضر در بخش پرسش و پاسخ شرکت می کنند.

سال گذشته در ایرانسل چه اتفاقی افتاد؟

سال گذشته ، به مناسبت چهاردهمین سالگرد راه اندازی ایرانسل ، سالگرد راه اندازی ایرانسل ، بیران عباسی آرند ، مدیرعامل ایرانسل ، اعلام کرد که اپراتور انحصار خود را خواهد شکست ، کیفیت خدمات را افزایش داده و قیمت سیم کارت ها را در بازار ایران ایران شد. به گفته مدیرعامل ایرانسل ، این اپراتور در حال حاضر 53.5 میلیون مشترک دارد که از این تعداد 40 میلیون مشترک داده و 660.000 مشترک از اینترنت ثابت ایرانسل TD-LTE استفاده می کنند.

بر اساس آمار منتشر شده در این رویداد در سال گذشته ، تا اکتبر 2016 ، بیش از 53 میلیون مشتری از خدمات ایرانسل استفاده می کنند که از این تعداد حدود 40 میلیون مشتری دارای اطلاعات شبکه ایرانسل هستند. همچنین 660 هزار نفر مشترک اینترنت ثابت ایرانسل هستند و شبکه ایرانسل 89 درصد جمعیت کشور را پوشش می دهد.

بخش قابل توجهی از اطلاعات ارائه شده توسط عباسی آرند در رویداد سال گذشته ، پشتیبانی از تیم های استارتاپی بود. بر این اساس ، صندوق تحقیقات و فناوری نوآورانه برای حمایت از تیم های استارتاپی همکاری کرده و سرمایه گذاری های جدیدی انجام داده است. مرکز تحقیق و توسعه ایرانسل نیز راه اندازی شده است که در آن از استارتاپ ها نیز کمک گرفته می شود.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما