وزیر اقتصاد: شرایط وام های بدون وثیقه تخلف است

[ad_1]

وزیر اقتصاد و دارایی با توجه به اینکه برخی بانک ها حداقل نیمی از وام را در حساب بانکی برای بازپرداخت وام بدون ضامن اعلام می کنند، گفت: هرگونه شرط اضافی خارج از مصوبه در این زمینه تخلف محسوب می شود و خواهد شد. اجرا شود.

به گزارش ایسنا؛ وزیر اقتصاد و دارایی در حاشیه جلسه کمیسیون ابطال و تسهیل پروانه های کسب و کار در پاسخ به پرسش های ایسنا درباره لزوم سپرده گذاری 30 تا 40 میلیون تومانی برخی بانک ها برای وام های بدون وثیقه، تاکید کرد: و. هیئت مدیره این اطلاعیه را نقض می کند و ما هرگونه شرایط بعدی را مغایر می دانیم و بانک فقط باید شرایط مندرج در اطلاعیه را رعایت کند.

وی افزود: تاکنون 400 بازپرس از وزارت اقتصاد به شعب بانک های آسیب دیده اعزام شده اند. مصوبه وزارت اقتصاد معافیت نیمی از شرایط بازپرداخت وام ضامن است، اگر فرد حقوق بگیر باشد، بانک نباید ضامن را قبول کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: بانک ها حق ندارند جلوی اعطای تسهیلات را بگیرند.

خاندوزی در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا منابع جدیدی برای بازپرداخت وام های بدون وثیقه در اختیار بانک ها قرار گرفته است، گفت: تصمیمی در این زمینه اتخاذ شده که به زودی اعلام می شود.

وی در خصوص تصویب این جلسه کمیته مرکزی حزب افزود: پروانه کسب در روستا مجوزی است که در اداره مجوز کشور ثبت شده است و متقاضی باید شرایط معامله را رعایت کند، آن اپلیکیشن نیازی به حذف ندارد. . آخرین مجوز. به عبارت دیگر، امضاهای طلایی روی این مجوزها حذف خواهند شد. صدور مجوز به صورت آنلاین خواهد بود و در هفته های آینده توسط کارشناسان بررسی می شود.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 330 پروانه کسب روستا صادر شده است، اضافه کرد: پروانه کسب و کار طیور کوچک و متوسط، تولید مواد غذایی روستایی، تولید دارو، سبزی، بسته بندی و فعالیت. ، ترانه سرایی، موزاییک، ابریشم بافی، لباس های محلی و غیره.

خاندوزی افزود: به محض اتصال سامانه وزارتخانه به درگاه پروانه ملی، مجوز مشاغل خانگی برای اولین بار به صورت آنلاین صادر می شود.

وی افزود: با این سازوکار نیازی به تعلل در صدور مجوزهای از راه دور نیست با وجود اینکه در ماه پایانی سال قرار داریم اما این مجوزها می تواند به فعالیت های تولیدی مردم کمک کند.

وزیر اقتصاد گفت: موضوع اصلی در این زمینه اتصال تجهیزات به سامانه پروانه کسب است، این قانون 18 اسفند سال گذشته تصویب شد و باید تا 17 اسفندماه همه تجهیزات وصل شوند. “

[ad_2]

Walker Jimenez

طرفدار تلویزیون آزاد. علاقه مندان به سفر نرد وب. گیمر. علاقه مندان به الکل ارتباط دهنده. نینجا غذا. پیشگام آبجو.

تماس با ما