واتس اپ پرداخت آزمایشی مبتنی بر ارز دیجیتال را در ایالات متحده راه اندازی کرد – زومیت

[ad_1]

شبکه اجتماعی واتس اپ برنامه آزمایشی ارسال و دریافت پول با ارزهای دیجیتال را در ایالات متحده راه اندازی کرده است. این ویژگی در حال حاضر محدود به برخی از کاربران آمریکایی است. اپلیکیشن تست واتس اپ به کاربران منتخب این امکان را می دهد که متغیرهای دیجیتال را از طریق چت پلت فرم ارسال یا دریافت کنند. واتس اپ این قابلیت را با همکاری Novi پیاده سازی کرده است. Novi شرکتی است که قبلاً بسته های Meta Digital Wallet را با موفقیت به دلار عرضه کرده است.

بیت کوین

به گزارش گیزموچانا، واتس اپ و نووی در اطلاعیه ای مشترک راه حل پرداخت ارز دیجیتال خود را معرفی کردند. Novi می گوید ارسال و دریافت پول در واتس اپ باید به آسانی ارسال یک فایل باشد. این ویژگی جدید با ضربه زدن روی نماد کلیپ در اندروید یا نماد + در iOS در دسترس است. برای استفاده از این ابزار، کاربران باید از منوی ظاهر شده گزینه پرداخت را انتخاب کنند. با توجه به جزئیات منتشر شده در وب سایت Novi در مورد این قابلیت تست، کاربران هیچ هزینه اضافی برای ارسال و دریافت پول نخواهند پرداخت. علاوه بر این، محدودیتی برای تعداد تراکنش‌ها وجود ندارد و افراد مجبور به پرداخت هزینه اضافی برای حفظ موجودی حساب Novi خود نخواهند بود. کاربران همچنین می توانند به صورت رایگان ارزهای دیجیتال را در قالب ارزهای فیات در حساب های بانکی خود دریافت کنند.

مقالات مرتبط:

برنامه آزمایشی در ابتدا برای ایالات متحده و گواتمالا بود. البته واضح است که کاربران تنها می توانند از نرم افزار مستقل Novi برای پردازش پرداخت های رمزنگاری خود استفاده کنند. اگر آزمایش در ایالات متحده موفقیت آمیز باشد، بسیاری از کاربران برای سرویس Novi ثبت نام می کنند. پلت فرم پرداخت واتس اپ در رمزنگاری جهانی برنامه گنجانده شده است و به زبان های انگلیسی و اسپانیایی در دسترس است. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. قابل ذکر است که مدتی است به برخی از حوزه های قضایی از جمله برزیل و هند امکان ارسال و دریافت ارزهای سنتی در واتس اپ داده شده است.

البته افزودن پرداخت های رمزنگاری به واتس اپ گام بزرگی برای این پیام رسان های اجتماعی است. باید دید اضافه شدن این قابلیت به واتس اپ چه تاثیری بر استفاده کاربران این پلتفرم از ارزهای دیجیتال خواهد داشت.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما