آرسنال می خواهد برنده شود (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1786410/58

زمان: 01:18
1400/07/27

هدیه: 1،042

کاپیتان سابق آرسنال ، به عنوان سرمربی تیم رقیب ، شب هیجان انگیزی را در ورزشگاه امارات گذراند.

آرسنال پس از چهار بازی پیاپی هفته گذشته برابر برایتون به تساوی 0-0 دست یافت. این تیم امشب میزبان کریستال پالاس در ورزشگاه امارات برای هفته دوازدهم بود. تیمی که کاپیتان سابق توپچی ها روی نیمکت او بود.

پاتریک ویرا ، کاپیتان عصر طلایی آرسنال زیر نظر آرسن ونگر که در آن زمان یکی از محبوب ترین و موفق ترین بازیکنان تیم بود ، امشب در ورزشگاه امارات میهمان هواداران آرسنال بود. این بار به عنوان سرمربی تیم رقیب ، کاری ناآشنا را با تیم مورد علاقه اش انجام داد که برای هواداران آرسنال هم عجیب بود.

بازیکنان ویرا که تا کنون نتایج خوبی در این فصل کسب نکرده اند ، به زودی در دقیقه 8 دروازه خود را باز کردند ، اما سپس موفق شدند در دقایق 50 و 73 دو بار دروازه آرسنال را باز کنند. پاتریک ویرا که از موفقیت تیمش در زمین بسیار حریص است ، وقتی دو گل از کریستال پالاس به ثمر رساند واکنش های جالبی داشت اما وقتی گل آرسنال را در دقیقه پنجم به ثمر رساند ، مهمترین بازی را انجام داد. او از زمان از دست رفته گل زد.

کریستال پالاس در راه بازگشت به خانه رویایی خود آرسنال با دو گل است و در حالی که پاتریک ویرا با اشتیاق وصف ناپذیر خود را برای شنیدن سوت پایان از زمین آماده می کند ، لاکازت گل دوم را برای میزبان به ثمر رساند. ورزشگاه امارات بعد از گل مملو از شادی شد. پاتریک ویرا ، سرمربی کریستال پالاس و کاپیتان سابق توپچی ها نشست و ابراز تاسف کرد.

چهره مبهوت و غمگین ویرا در آن لحظات به سرعت تبدیل به یک روند توییتری شد و واکنش های زیادی نسبت به آن مشاهده کردیم. واکنش اصلی هواداران آرسنال بود ، که دیدن مبارزه بین احساسات خود و ویرا را باورنکردنی دانستند. اما این یک واقعیت بود و نمی توان آن را انکار کرد.

[ad_2]

Kelvin Ashley

حل کننده مشکل متعصب سفر مادام العمر. بت نوجوان آینده. علاقه مندان به اینترنت آماتور.

تماس با ما