هشدار: ماسک های فانتزی هیچ تاثیری روی Omicron ندارند

[ad_1]

با توجه به شیوع سویه Omicron، کارشناسان بهداشت می گویند که ماسک ها و لباس های فانتزی هیچ تاثیری در جلوگیری از شیوع انواع مختلف ویروس کرونا از جمله Omicron ندارند.

به گزارش ایرنا، سی ان ان افزود: کارشناسان می گویند با افزایش روزافزون Omicron در جهان، استفاده از ماسک های پارچه ای چیزی جز تزئین صورت کاربر و اثربخشی آن در برابر ویروس ها نیست. بدون omicron.

لنا وین، پزشک و تحلیلگر پزشکی این شبکه می گوید: «این چیزی است که حتی دانشمندان و کارشناسان بهداشتی نیز ماه ها درباره آن هشدار داده اند.

تحلیلگر پزشکی CNN اضافه کرد که حداقل باید از ماسک پزشکی سه لایه استفاده شود. در نهایت می توانیم از ماسک های فانتزی و پارچه ای روی آن استفاده کنیم و به تنهایی از آن استفاده نکنیم.

استفاده از ماسک K95

وی گفت: مردم در مکان های شلوغ از ماسک K-95 یا N-95 استفاده کنند.

ماسک های K95 و N95 دهانی پزشکی برای تصفیه ذرات معلق در هوا با حداقل سه پوشش هستند.

سی‌ان‌ان افزود: در روزهای ابتدایی شیوع ویروس کرونا، متخصصان پزشکی مردم را به استفاده از ماسک‌های N95 تشویق کردند، اما توصیه کردند از این نوع ماسک‌ها استفاده نکنند و در عوض از ماسک‌ها و پارچه‌های فانتزی با قبض‌های محافظ استفاده کنند. کم است. یک “اشتباه بزرگ”؛ بنابراین، طبق گزارش اداره ایمنی و بهداشت شغلی ایالات متحده، ماسک‌های پارچه‌ای تنها 75 درصد ذرات معلق در هوا را جذب می‌کنند، در حالی که یک ماسک N95 که به درستی پوشیده شده باشد می‌تواند تا 95 درصد از ذرات معلق در هوا را در خود نگه دارد. فضا را جذب می کند.

سی‌ان‌ان در ادامه گزارش می‌دهد: «در عین حال، بسته به طبقه‌بندی بین‌المللی داروها (ASTM)، ماسک‌های جراحی یا یکبار مصرف، 5 تا 10 درصد ارزان‌تر از ماسک‌های تنفسی N95 هستند. موثر هستند.

این ویدئو می افزاید که مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری آمریکا (CDC) هنوز به استفاده از ماسک پارچه ای یا N95 در برابر فوران Omicron واکنش نشان نداده است.

[ad_2]

Olive Herman

سفر نینجا. زامبی نرد. متخصص فرهنگ پاپ معتاد آبجو ماون وب کارشناس مغرور غذا تنظیم کننده. دردسر ساز. خالق مشتاق

تماس با ما