نیانی: از آن خبرنگار عذرخواهی می‌کنم – سه سه

[ad_1]

خبر خبر: 1813114 |
09 اسفند 1400 ساعت 22:35 |
8,947 زدیدزدید |

3
هاه

سایل سایر تیم‌ها ارتباطی به ما ندارد

نیانی می‌گوید که یسلیس یسا نمایش خوبی دارد سه امتیاز را بگیرد و وضعیت ایرایر تیم‌ها ارتباطی به یسلیس یسارد.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید آن را در اینجا بررسی کنید:

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید بدانید: آن روز زیازی دیگر داریم و انشاالله می توانیم دو امتیاز را بگیریم و آن بازی آماده ده.

اگر می‌خواهید با تکنیک‌های امروزی که از مراقبه متعالی به دست آمده است آشنا شوید: سعی کنید کمتر حرف بزنیم بیشتر کنیم. هیچ اعتراضی هم به نان بازی ها نداریم. یک هفته زیازی ما قبل از بازی استقلال یک هفته بعد است. ید ید از تصمیم ییایی که گرفته شده می‌شود. بیشتر به فکر تیم نان ناشیم. پرسپوا پرسپولیس یس و چه ول و چه بر یای برد می‌رویم.

برای برقراری ارتباط با فردی که مدت زیادی با او رابطه داشته است، با او در تماس باشید: من مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم، اما مطمئن نیستم که در مورد چه چیزی صحبت می کنم. با تیم های دیگر کاری نداریم و تمام تلاشمان را می‌کنیم بتو نیمانیم نتیجه بگیریم و داداران‌مان را خوشحال کنیم. از ما توقع قهرمانی است و مام جستجومان این است که نان ن.

نیانی در پاسخ به این سوال که این یناشی دربی را تحت ثیراثیر قرار خواهد داد گفت: ما سعی می کنیم جعجع به کسی صحبت نکنیم. هفته بعد با تیم خوب صنعت نفت زیازی داریم و انشاالله می‌رویم که یک زیازی خوب انجام می‌دهیم و سه امتیاز می‌گیریم.

اگر می خواهید در مورد این موضوع بیشتر بدانید، باید در مورد آن بدانید.

نیانی در ویژه حرکتلو وا میکروفن قرمز خبرنگار عنوان کرد: حرکت قشنگی نبود و شخص از سرکار خانمی که این اتفاق برایش افتاد عذرخواهی هی.

او در یایان در مورد صحبت های محمد ربیعی ربیعی بود ز یسیلیسی ها توقع بود رو دوم یلی را رعایت کنند گفت: نظرشان را گفتند. نان خوب است و درفنیادرفنی خوبی دارند و بزای آنها آرزوی ریماریم.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما