نهارانه نقدی ۱۴۰۱ ۱۴۰۱ کجا رسید

[ad_1]

روآرو- هفته‌های گذشته اعلام کرده بود حذف ارز ۴۲۰۰ نیانی، مابه ازای آن به شکل یارانه نقدی و کارت اعتباری به مردم ختمیاختی ختمی بود. اما حذف آرزوی مخا مخالفت مجلس شد و افزایش نقدی یک نوانوار ۴ نفره به توم نان در ۱۴۰۱۱ ه‌اله‌ای از ابهام قرار دارد.

بهارش فرارو رو پیش شرط افزایش یارانه نقدی و رتارت اعتباری حذف ارز ترجیمی است. هر چند بررسی تازه هم نشان می دهد که تلت سیزدهم نان مُصر است تا ارز ۴۲۰۰ نیانی را حذف کند وارانه نقدی و کارت اعتباری را جایگزین کند کند.

گفت: داخل نمی شوم.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

وناون وزیر اقتصاد همچنین گفته است که تا به این لحظه مجلس تصمیم گرفته شده است که آرزوی 4200 نیانی تا سقف 9 میلیارد دلار بودجه سال آینده نداند. اما با این وجود تلت تا آماده سازی کارتهای اعتباری و رارانه‌ای همچنان امیدوار است که مجلس با حذف ارز ۴۲۰۰ نیانی حق فقت داشته باشد.

نه‌ارانه سال ۱۴۰۱ می‌بد بد

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. حال حاضر نیز در لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ بعیابعی برای تامین کالاهای اساسی با نرخ ارز دریافتی در نگرفته نگرفته ست. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و مدت زیادی از آن می گذرد.

در آن سو، اما کمیسیون فیقلفیق فیق یای داشته است که حذفا این آرزو را برای سال آینده فتالف کرده است، اما هنوز در صحن نیلنی مجلسی به یاد ر سا یا یندگا یندگل س نرفته است.

زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شدند.

با این شرایطی که مجلس با حفظ 4200 تومانی تا سقف 9 دلار دلار ارز می کند، آن زمان بعید به نظر می رسد که دولت توان افزایش یارانه نقدی و کارتی را نمی تواند داشته باشد و از نظر دولت توجیهی ندارد که هم یارانه کالایی را ندارد. بنیاد پرداخت کند کند هم رارانه نقدی فزا افزایش یش.

بهارانه‌ها به چقدر می‌رسند می‌رسند

در حال حاضر، چون چون لیف ارز ۴۲ نیانی مشخص نشده است، هم اظهارنظرهای خود را افزایش می دهد یارانه را نشان می دهد که وضعیت مشخصی دارد. اما پیش از این محسن ییایی بود یک خانوار چهار نفره در سال آینده ۸۰۰ رار تومان در بالب یارانه نقدی و رتارت اعتباری دریافت فت.

خیر خیرا اقتصادی اخیر، وناون اقتصادی ابراهیم رئیسی، مجموع یارانه نه، معیشتی و کالای اساسی هر نفر در سال ۱۴۰۱ به ۲۰۰ رار تومان ن. بر این اساس داده شد نیمی نیمی از زلغ غ صورت نقدی و شک به کل کالا خواهد شد.

اما اگر آرزوی حذفی حذف، غلغ غارانه ها مانند سال جاری خواهد شد و تغییری هدید داشت.

[ad_2]

Heidi Avery

پنکه تی وی جنرال. کارآفرین. پیشگام زامبی مغرور. تحلیلگر. خالق شیطانی متعصب توییتر.

تماس با ما