مسابقات چوگو قهرمانی کشور در شیراز آغاز شد

[ad_1]

به نقل از “ورزش سه”. اسنارئیس هیئت ورزش های همگانی استان فارس روز شنبه 27 آذرماه در مراسم افتتاحیه این دوره از مسابقات شهادت حضرت زهرا (س) را تسلیت گفت.

سیروس پاک فطرت با قدردانی از حمایت سازمان ها و ادارات دولتی و خصوصی برای برگزاری مسابقات چوگو گفت: 11 تیم از استان های کشور و تیم های الف و ب از آباده به عنوان نماینده استان فارس در این مسابقات حضور دارند.

به گفته رئیس کمیته اجرایی مسابقات چوگو قهرمانی کشور، این دوره از مسابقات یادواره شهدای استان فارس و 313 شهید کشور خواهد بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با تشکر از فدراسیون ورزش های همگانی، انجمن چوگو و هیئت ورزش های همگانی استان فارس برای میزبانی مسابقات قهرمانی کشور چوگو در شیراز گفت: باید به ورزش همگانی توجه ویژه شود. همانطور که جامعه نیاز دارد.

عباس حاجی زاده با اعلام آمادگی برای برگزاری یک رویداد ورزشی با هدف ایجاد آگاهی و امید در جامعه فارس، افزود که در مورد کرونا بیش از 7000 کلیپ با محوریت ورزش در خانه ساخته شده است که اهمیت پرداخت را نشان می دهد. به بازی توجه کنید و نباید اجازه دهید جامعه افسرده و بی حرکت شود

150 بازیکن در مسابقات چوگو قهرمانی کشور شرکت می کنند

رئیس انجمن چوگو فدراسیون ورزش های همگانی نیز با بیان اینکه این بازی نشانه مدنیت است و مسابقات کشوری آن در شهرهای با قدمت کهن برگزار می شود، افزود: بیش از 150 بازیکن در سه گروه با هم رقابت می کنند و هر تیم از سه تا پنج بازی می کند. برای رسیدن به مرحله نهایی مسابقات

رجب پور خواستار توجه بیشتر به فرهنگ بازی های اصیل ایرانی از جمله چوگو شد و افزود: وظیفه ما ایرانیان است که برای عمومی شدن این بازی بیشتر تلاش کنیم تا بازی های سنتی و باستانی ایران حفظ شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه فنی و حرفه ای فارس نیز گفت: این دانشگاه همواره برای برگزاری مسابقات ورزشی برنامه ریزی کرده و با توانمندی های ورزشی موجود این دانشگاه آمادگی برگزاری مسابقات مختلف استانی و کشوری را دارد.

نادر امیدوار با اشاره به امضای تفاهم نامه با هیئت ورزش های همگانی فارس گفت: حمایت از برنامه های ورزشی و پرداختن به ابعاد فیزیکی همواره در اولویت کاری دانشگاه فنی و حرفه ای بوده و این موضوع همواره مورد توجه بوده است.

در این مراسم از کهنه سربازان چوگو تجلیل شد.

[ad_2]

Kellen Odom

مدافع رسانه های اجتماعی گیک غذا. کاوشگر. علاقه مندان به تلویزیون پیشگام بیکن افراطی. کل نینجا اینترنت. تنظیم کننده.

تماس با ما