omdebegirbanner

«نقطه‌های سبز» برای ایرانسلی‌ها هزینه دارد

[ad_1]

Back

رشارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران می‌توانند با خرید تلات و تا ایرانسل که نشا نشا ن عتب خود را در ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ز ر روابط عمومی ایرانسل اعتبار کیف پول دیجیتال، می‌توان ندای خرید محصولات و وات مختلف فال، استفاده ده.

نقاط سبز کجا هستند؟

در رار از محصولات و خدمات فروشگاه اینترنتی ایرانسل یا سوپر اپلیکیشن ایرانسل‌من، یای سبزی کوچک به چشم که نه‌ای از وجود داداش نقطه‌های سبز خرید اینلاین آن است.

در صورتی که مشترکان ایرانسل هر یک از این محصولات یا خدمات را به صورت آنلاین خریداری کنند، معادل درصدی از مبلغ خرید، بدون احتساب مالیات بر ارزش افزوده، به عنوان مبلغ به کیف پول دیجیتال ایرانسلی مشترک واریز می شود که این اعتبار، برای خرید آنلاین. تلات و خدمات متنوع دیجیتال قابل استفاده است.

شاداش خرید خریدلاین اینارت: ۱۳۰ رار ران

این اولین بار است که این کتاب را می خوانم و اولین بار است که این کتاب را می خوانم. این دریافت، به محض فعالسازی سیم‌کارت خریداری شده، به کیف کیف‌ل دیجیتال مشترک واریز خواهد شد.

در صورت خرید سیم‌کارت دائمی، این سیم‌کارت با هزینۀ حمل رایگان، به دست می‌دهد.

AD داداش، فقط به خرید رت‌هارت‌های دائمی و معتبر تلفن‌همراه ایرانسل تعلق می‌گیرد و خرید رت‌هارت‌های اینترنتی بتابت (TD-LTE) را شامل نمی‌شود.

«کیف پول دیجیتال ایرانسل» از طریق سوپر اپلیکیشن ایرانسلمن قابل دسترسی است و واریز شده و قابل استفاده در آن را برای استفاده از محصولات و خدمات متنوع موجود، از جمله خریدهای بسته های اینترنتی، بسته های مکالمه و بسته های پیامک ایرانسل، آهنگ پیشواز، پیام پیشواز. و همچنین زازار جامع چارخونه (برنامه، بازی، ملم، باب، موسیقی کت باب صوتی و…) قابل استفاده است.

همچنین به‌زودی، اعتبار کیف پول دیجیتال ایرانسل، یای خرید از زارهای متنوع دیجیتال موجود در سوپراپلیکیشن ایرانسل، قابل استفاده دهاهد هد.

[ad_2]

Julissa Lara

متفکر متواضعانه فروتن. گیمر. کارآفرین. طرفدار رسانه های اجتماعی آزاد.

تماس با ما