نامه یکی از اعضای ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه به مدیر مدرسه: از ورود زنان به ورزشگاه جلوگیری کنید.

[ad_1]

ولی الله لونی، رئیس مجمع عمومی کانون صنفی معلمان در نامه ای به ابراهیم رئیسی، با ورود زنان به ورزشگاه مخالفت کرده و گفته است که چنین موضوعی باعث تعجب بدنه انقلابی و مذهبی جامعه می شود. “

به گزارش انصاف نیوز به نقل از کانال حوزه علمیه، متن این نامه به شرح زیر است:

به نام خدا

رئیس جمهوری اسلامی ایران آیت الله دکتر. به رئیسی تبریک می گویم

– مغرور نباش –

سلام

جناب ریاست جمهوری بارقه امیدی را در دل کسانی که با دولت همدردی می کردند ایجاد کرد. با توجه به روحیه جهادی و تلاش های معظم له در این مدت کوتاه برای رفع مشکلات مردم، نگرش مردم نسبت به رژیم دینی که در چند سال اخیر خسارات زیادی دیده است، تا حد زیادی متحمل شده است. معکوس شد.

با این حال، در موارد نادر، تصمیمات جزئی در حکومت گرفته می شود که با دیدگاه ها و شخصیت مقدسین ناسازگار است. بحث ورود بانوان عزیز به ورزشگاه یکی از آنهاست.

موضوعی که به وضوح مورد مخالفت رهبر معظم انقلاب، مرجع تقلید و پدر حوزه علمیه است، نه تنها بر خلاف ترجیح زنان در جامعه، بلکه بر خلاف دین اسلام ایرانی است. ارزش ها..

محافل انقلابی و مذهبی جامعه از جنابعالی در رسیدگی به این گونه مسائل حمایت کرده اند.

از وزارت ورزش با مدیریت جناب عالی انتظار می رود سیاست ها و اقداماتی را که نظر جنابعالی است، تدوین کند.

دلسوزان کشور و مردم از جناب عالی انتظار دارند که علاوه بر رفع مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، در جهت اصلاح سیاست ها که اولویت امروز کشور است، گام های اساسی و عالی بردارد. اقدامات فرهنگی در دولت قبل تشدید شد.

لذا با توجه به پافشاری ایثارگران در دفاع از ارزش ها، انتظار می رود ضمن جلوگیری از اجرای این تصمیم، ارکان مختلف دولت را از هرگونه اقدام جزئی منصرف و با آن به مقابله اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی بپردازید. اولویت های کشور..

منتظر تصمیم انقلابی و مذهبی وزارت ورزش و جوانان هستیم.

از اعلیحضرت برای موفقیت روزافزون پارامپوجاس استدعا دارم.

خدای

استاد حوزه علمیه کائوم

[ad_2]

Todd Holland

متفکر. معتاد رسانه های اجتماعی متعصب الکل استاد وب. مبشر قهوه معمولی.

تماس با ما