من سه سال است که با مسی صحبت نکرده ام، اما او همچنان بهترین است

[ad_1]

کد خبر: 1787293/59

زمان: 10:41
1400/08/01

هدیه: 2,253

سامپولی:

خورخه سامپائولی، سرمربی مارسل، لیونل مسی را قبل از درگیری با چند بازیکن سابق تمجید کرده است.

به گزارش “وارش سه”، پاری سن ژرمن و المپیک مارسی در چارچوب دیدار این هفته لیگ فرانسه به مصاف یکدیگر خواهند رفت و خورخه سامپولی مدت ها بعد با بازیکنان سابق خود دیدار خواهد کرد.

سرمربی آرژانتینی که پیش از این تیم ملی کشورش را به جام جهانی 2018 روسیه هدایت کرده بود، در نشست خبری پیش از بازی اظهارات جالبی را بیان کرد.

حملات سریع PSG:ما باید توپ را کنترل کنیم و در مقابل تیمی که بسیار موثر بازی می کند، مالکیت خود را از دست ندهیم. آنها بازیکنان بسیار سریعی دارند که می توانند از فضا حداکثر استفاده را ببرند. کنترل بازی و دفاع و همچنین کنترل توپ بسیار مهم است.

لیونل مسی:من مقابل او بازی کردم و او را تمرین دادم. ما می دانیم که او بهترین بازیکن جهان است و کنترل آن بسیار سخت است. مهمترین چیز این است که بدانیم چگونه بازی خود را متوقف کنیم و کنترلی که روی بازی ایجاد کرده ایم. ما باید مطمئن شویم که مسی در دورترین نقطه از دروازه ما قرار دارد زیرا می دانیم که اگر او به دروازه نزدیک شود می تواند ضربه محکمی به ما بزند. بهترین راه برای متوقف کردن چنین بازیکنی این است که کنترل بازی را در دست بگیرید. من نتوانستم از برتری او نسبت به دیگران استفاده کنم، اما نظرم تغییر نکرد. او سالهاست در اوج بوده و این ثابت می کند که او بازیکن بسیار خوبی است. او این کار را با حرفه ای گری ایده آل خود انجام داده است. دیدن دوباره او در زمین راضی کننده است، اما همیشه روبرو شدن با چنین بازیکنی سخت است زیرا می دانیم که او می تواند هر لحظه به ما ضربه بزند. من از زمان جام جهانی 2018 با او صحبت نکرده ام.

بازیکنان آرژانتین به مصاف پی اس جی می روند:من نگران این نیستم و فقط به ساختن تیمم برای این بازی فکر می کنم. ما زمان زیادی برای انجام این کار بعد از بازی با لاتزیو نداشتیم. پس فرصتی برای فکر کردن به خاطرات نداریم و فقط به زمان حال فکر می کنیم. بعد از جام جهانی با آنها صحبت نکردم. در بازی دوستانه مقابل بنفیکا فقط با نیکلاس اوتامندی ملاقات کردم. “ما هرگز ملاقات نکردیم.”

کیلیان امباپا:بازی مقابل بازیکن سریعی مثل او همیشه سخت است. حتی اگر ما توپ را در اختیار داریم ، هرگونه نشتی توپ می تواند برای ما مضر باشد زیرا منتظر است. اما همانطور که قبلاً گفتم فوتبال از نظر سیاسی و اقتصادی بسیار مهم است. می توانید کشورهایی که باشگاه خریداری می کنند و بهترین بازیکنان را مشاهده کنید. بنابراین انجام این کار برای تیم های دیگر دشوارتر بود. ما در مورد امباپه صحبت می کنیم اما مسی، نیمار، آنخل دی ماریا و سایر بازیکنان نیز در تیم هستند. یک کشور می تواند همه این بازیکنان را در یک تیم جمع کند. امباپه یا سایر بازیکنانی که نام بردم می توانند با یک حرکت نتیجه بازی را تغییر دهند.

[ad_2]

Brendon Rice

نادر موسیقی لاعلاج. خالق تایید شده متعصب تلویزیون پیشگام غذا. یک قهوه ساز به طرز خشمگینی فروتن.

تماس با ما