نای 3 فصل در 11 بازی انجام داد

[ad_1]

کد خبر: 1800583/56

زمان: 21:34
1400/10/05

کادو: 25,452

بال شادگنی استقلال پس از گل چهارم

جعفر سلمانی در سه فصل اخیر لیگ برتر سومین گل فصل خود را مقابل پدیده به ثمر رسانده است.

به گزارش “ورزش سه”، جعفر سلمانی یکی از آماده ترین بازیکنان این روزهای شاگردان فرهاد مجیدی است. بازیکنی که در بدو ورود به استقلال مورد انتقاد قرار گرفت اما در زمین پاسخگوی منتقدان بود و با زدن گل های مهم تاکنون 6 امتیاز برای آبی های پایتخت به دست آورده است.

بازیکنی که از پورتیموننس پرتغال به استقلال پیوست و قبل از بازی در مجیدی توسط دراگون شوکیک به اردوی تیم ملی دعوت شد. او 45 دقیقه مقابل سوریه و سپس اولین بازی تیم جدیدش مقابل الهلال را انجام داد.

بازی آرایشگر که چند روز پس از اضافه شدن او به تمرینات انجام شد، انتقاداتی را به همراه داشت. اما این بازیکن در هفته اول دروازه خود را مقابل هوادارانش باز کرد. این بازیکن اما با دو دیدار مقابل گل گهر و صنعت نفت در مقاطعی همچنان با انتقادهای عجیب و غریب مواجه می شد تا اینکه با وجود عملکرد خوبش در زمین نشان داد آمادگی و هماهنگی لازم را با هم تیمی هایش دارد.

شوت دیدنی او و کسب 3 امتیاز از دیدار مقابل سپاهان پاسخ دیگری به منتقدان بازیکن شدگان بود. گل های سلمان در دیدار این هفته مقابل شهرخودرو ادامه یافت و او با ضربه محکمی به نور اول برخورد کرد و استقلال را در مشهد پیش انداخت و تعداد او را به عدد 3 رساند و با یاماگا آقای مجیدی شد.

سلمان برای استقلال در 11 بازی لیگ برتر 3 بار گلزنی کرده است. شایان ذکر است که آمار او در بخش گلزنی با عملکرد او در صنعت نفت در سه فصل حضورش و بازی در لیگ برتر برابری می کند. سلمان در 20 سالگی از سوی فراز کمالوند در لیگ هفدهم منصوب شد که البته نتوانست بازی های زیادی را برای تیمش انجام دهد.

سلمان در لیگ هجدهم با حضور پائولو سرجیو روی نیمکت آبدانی موقعیت های بیشتری پیدا کرد و در 23 بازی دروازه ماشین سازی و نفت مسجد سلیمان را باز کرد. این بازیکن در لیگ نوزدهم 29 بازی فیکس برای صنعت نفت انجام داد و سه امتیاز برای سایپا کسب کرد. او در مجموع در 54 بازی لیگ برتری 3 بار برای صنعت نفت گلزنی کرده است، اما حالا در 11 بازی در استقلال همین رقم را تکرار کرده و امیدوار است در آبی پوشان پایتخت تعداد خود را افزایش دهد.

[ad_2]

Tiana Fitzpatrick

دوست حیوانات در همه جا. متخصص موسیقی برنده جایزه. کافه قهوه. ارتباط دهنده. کاوشگر. متعصب الکل

تماس با ما