تنیس “بازی” زیبا حقوقی صغیر اهل سنت (گزارش)

[ad_1]

به گزارش “ورزش سه”، چهارمین فینال مسابقات تنیس آزاد ملبورن، اولین گرند اسلم سال 2022، رویداد داستانی بود که سرآغاز ستاره سازی سریع در این عرصه بین المللی پرطرفدار و پرهزینه بود. دیدار فیلیکس اوجه الیاسیمه 21 ساله از کانادا و دانیل مدودف 25 ساله از روسیه برگزار شد. این مسابقات که چند ماه پیش در نیمه نهایی یو اس اوپن 2021 برگزار شد، با قهرمانی تنیسور روسیه به پایان رسید. این مسابقه 4 ساعت و 42 دقیقه بعد برنامه ریزی شد و میلیون ها بیننده در ملبورن و تلویزیون و اینترنت تا آخرین لحظه قادر به تشخیص آن نبودند.

نواک جوکوویچ با بیش از 15153 میلیون جایزه نقدی یکی از سه ورزشکاری در تاریخ است که بیش از 100100 میلیون جوایز تنیس کسب کرده است. او در فینال مسابقات آزاد آمریکا و در راه کسب عنوان خود در تاریخ اسلام، دانیل مدودف را شکست داد. ستارگانی که در سال 1996 و زمانی که جوکوویچ وارد جهان شد، تنیسور بودند و تنها 6 سال سن داشتند. 25 سال بعد و در اولین گرند اسلم سال 2021، مدودف به بالای پله ها رسید و در اوج آمادگی جسمانی و روحی به فینال اوپن استرالیا راه یافت. در عوض، جوکوویچ به یک ضربه زن باتجربه باخت، اما در فینال، اسلم ستاره 34 ساله را در همان سال گرفت و قهرمان US Open شد. نظر در مورد همین نتیجه: 3 بر صفر …

مدودف در دور پایانی فصل اسلم، جوکوویچ را 3-0 در آمریکا شکست داد و با گرفتن انتقام فینال در استرالیا، اولین قهرمانی مهم استرالیا را به دست آورد.

مدودف با این قهرمانی سال را به بهترین شکل ممکن به پایان می رساند و پس از چند سال عنوان پدیده به ستاره ای ناشناخته تغییر می کند. و دیگری یک ستاره بود. ستارگانی که پیاپی جوکوویچ را به زانو درآوردند و در 25 سالگی اولین گرند اسلم را کسب کردند. در شروع فصل 2022 و اولین فصل گرند اسلم، ستاره روسی با این شانس رقابت کرد که جوکوویچ به دلیل واکسن کرونا نامشخص از استرالیا اخراج شود. او به عنوان قهرمان اسلم کابالا و فینالیست آخرین تورنمنت استرالیا، کار خود را روی آب آغاز کرد. زمینی که این بار می خواهد با قهرمان خداحافظی کند. در راه رسیدن به این هدف اما دنیل با مانعی سخت و غیرقابل پیش بینی روبرو شد. سدی که یک پدیده بود و بازی به یک ستاره-پدیده بازی تبدیل شد این بار مدودف ستاره مسابقات بود و رقیب در ابتدای راه قهرمانانه اسیر شد. فلیکس اوجا الیاسیما، 21 ساله کانادایی اهل تنسی، به جای مدودف در دوئل با خود جوکوویچ آمده بود. اوژه در گرندپری به نیمه نهایی مسابقات آزاد فرانسه راه یافت اما در این مرحله 3 بر صفر شکست خورد.

پس از یک استراحت کوتاه و بازگشت به تعطیلات کریسمس، این دو از باشگاه ورزشی در استرالیا بازدید کردند و به سرعت به نقطه عطفی رسیدند. دیدار فینال چهارم آلیاسیما و مدودف تنها 4 دقیقه و 42 دقیقه بعد به پایان رسید. الیاسیمای زشت دورتر از انتظار بیرون آمد و به مجموعه اولیه نفع شخصی پایان داد. مدودف در ابتدا بازی کرد و در حالی که جوکو را در فینال تنیس اوپن آمریکا شکست داد، حسابدار به خودش اطمینان داشت که دو ساعت از مسابقه گذشته و دو ساعت عقب تر، خودش بیاید. شرایط در آخرین لحظات بدتر از این هم شد اما مدودف قصد جدایی نداشت و در 6 شکست خورد. در دور چهارم هم همین وضعیت را دیدیم و آلیاسیما به امتیاز بازی رفت اما مداف تعداد ضربه هایی را که یک بار بازی را بسیار جدی کرد حساب کرد، نتیجه 7-2 و 2-2 شد.

آلیاسیما استرالیا هیچ شباهتی به آلیاسیما آمریکا نداشت که در نیمه نهایی 3 بر صفر مدودف را شکست داد. این بار مثل یک جوان به تنیس علاقه داشت اما از طرفی با تجربه تر و سرسخت تر بود و دو نفر مبتدی گرفت و برای پنجمین بار سر کار رفت.

دو تنیسور جوان در این مسابقات که حدود پنج ساعت به طول انجامید، بهترین کیفیت ممکن را در یک مسابقه تنیس به نمایش گذاشتند. کیفیتی که رشته تنیس را جوان می کند یادآور عواقب پر ستاره پس از ستارگان در حال ظهور است، زیرا نادال و فدرر به این کار ادامه می دهند و دنیای تنیس با سرعت و درصد موفقیت خود از دنیای تنیس پیشی می گیرد که آنها در آن تسلط دارند. تکنیک های لازم و در صورت وجود زمینه بزرگ رشد و حافظه طولانی مدت، صاحب تجربه لازم است. نتیجه این است که ارائه با بهترین کیفیت ممکن در رقابت خواهد بود. چیزی که حتی یک سنی کوچک هم قانونا می تواند نامش را بگذارد. در این مقطع، در اوج آمادگی فیزیولوژیکی و بیولوژیکی خود (پایه 28-18)، می توانید ورزشکاری با استعداد و تجربه کمتر را به ستاره هایی تبدیل کنید که قادرند با کمترین خطای ممکن به بالاترین موفقیت ممکن دست یابند. این یک تقویم صنایع دستی نیست، بلکه تسریع در یادگیری و پرورش استعدادها، شروعی سریع برای رشد و عصر آمادگی و طول عمر است.

آلیاسیما پایان ست را 6 تا 4 سال گذاشت اما با توجه به اینکه تنها 21 سال سن دارد چیزی کم ندارد. و برای دومین بار متوالی مدودف شکست خورد و به مرحله بعد رسید، اما کیفیت تنسی در مقابل ستاره روسی آنقدر بالا بود که نمی شد پیش بینی کرد که این ستاره بتواند با همین بازی اجرا کند. درصد رضایت اتفاقاً نسل جدیدی از تنیسورها شکل گرفته است. با سن 21 تا 25 سالگی شما پتانسیل های زیادی دارید و آینده غنی است. خیلی از طریق روند کسب استعدادهای سریع و زمانی که خانواده مهاجر توگو در این کشور بودند، به زودی به سمت آکادمی های تنیس سوق داده شد و در پاییز 2014، زمانی که او به عضویت مرکز ملی تنیس چهارده ساله کانادا در سال 1393 در آمد. مونترال او در کنار بازی به یاد تنیس افتاد و در 21 سالگی راهی سفری شد که قطعا می درخشید.

آلیاسیما که 4 سال از او بزرگتر بود اما به سن بلوغ فنی رسیده بود شکست خورد، معنای واقعی «بازی کردن» تنیس و لذت بردن از آن است. این چرخی است که به دقیق ترین شکل ممکن بازار تنیس را از پدیده ظهور به ستارگان با خورشید تبدیل می کند که نسبت به پیشینیان خود در ده ها گذشته توانایی های تکنولوژیکی پیشرفته ای دارد. ستاره هایی که قطعا می توانند مانند ستاره های قبلی باشند، صنعت تنیس و همچنین علاقه و احترام.

نویسنده: سعید عبدی

مسابقه امروز آنقدر زیبا و نمایشی بود که مسابقه رسمی توییتر با طعمی جالب و اشاره ای به سری فنی آیفون 7 با انتشار تصاویری از رقابت مدودف و آلیاسیما، این مسابقه به عنوان یک مسابقه حماسی شناخته می شود.

مدودف در نیمه نهایی به مصاف رقیب یونانی خود می رود که با 23 سال سن در رده چهارم رده بندی جهان قرار دارد.

[ad_2]

Cole Rasmussen

متخصص ترم بیکن عاشق معمولی قهوه. علاقه مند به مسافرت هاردکور ماون اینترنتی جذاب و ظریف. دانشجو.

تماس با ما