مجلس فقتا با تولید 50 هزار دستگاه ه

[ad_1]

من تو را راحت نخواهم گذاشت: به سراغت خواهم آمد.

به گزارش ایسنا، اردشیر مطهری نماینده مردم گرمسار و آرادان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تولید کیفی خودروسازان داخلی در سال های گذشته به بی توجهی خودرو سازان به اعتراضات مردم و نگاه های جانی و مالی وارده به آنها اشاره و بیان کرد: رهبر معظم انقلاب. زیرا پول دوستی ریشه همه بدی هاست که در حالی که برخی به دنبال آن طمع کردند، از ایمان گمراه شدند و خود را به اندوه های فراوان فرو بردند.

و به آنها گفت: چرا مضطرب هستید؟ به طوری که قیمت آن یا مصرف کننده برابر قیمت واقعی است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس تصویب طرح آزادسازی مشروط خودرو خارجی را اقدامی در جهت برون رفت از این وضعیت قلمداد کرد و گفت: مجلس شورای اسلامی طرح آزادسازی خودروهای خارجی خودرو را به تصویب می رساند که بازار خودروهای داخلی و خارجی به آن واکنش مثبت نشان می دهد. ریزشا ریزش نسبتا خوبی را تجربه کردند. گفت: نمی گذارم بروی.

هش از زهش 20 تا 30 درصدی قیمت خودرو در صورت خودکارسازی خودرو سخن و فزود: 97انچه در سال 97 با اجرای ممنوعیت رداردات خودرو قیمت یای داخلی همپای خودروهای خارجی تغییر کرد در یطایط فعلی هم این هاله صادق است.

وی با اشاره به تصویب خودرو در کمیسیون مجلس از ماشین آلات سنگین معادن و راهسازی، تریلی، کامیون و اتوبوس در سال آینده خبر داد و اظهار کرد: مجوز این تصمیم، با واردات 50 هزار دستگاه خودرو سواری نیز طرح ساماندهی خواهد شد. خودرو نیز بیشتر مورد بررسی قرار گرفته است.

ایندهنده مردم گرمسار و آرادان در سلس یازدهم افزودن دو:

مطهری اجرای سیاست کنترل و نظارت بر واردات خودرو را در هدایت بازار خودرو به سمت قیمت های منطقی، ایجاد رقابت بازاری، روی آوردن خودروسازان به سمت روش های نوین برای کاهش هزینه های تولید، کاهش زیان انباشته خودروها و قیمت خودروهای داخلی ارزیابی می کرد.

ما مشتاقانه منتظر شنیدن نظرات شما هستیم. گفت: ز ییایی که فقط نان ابتدایی اجرا ی تیلتی خودروسازان ارز دولتی پس از آن ز ین رز رز 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 00 .

نماینده مردم گرمسار و آرادان با ذکر این موضوع که بخش خودروسازی کشور با بخشهایی از اقتصاد که دارای شغل بالا هستند، از بخشهایی که دارای مساحت کمتری هستند، ارتباط دارد، گفت: مسلما افزایش خودرو و یا کاهش تولید، کاهش فرصتهای شغلی در این زمینه. خودرو خودرو (به صورت مستقیم) و بخش‌های دیگر را به هارد.

مطهری در یایان در خصوصی تلت و سلس س به صنعت زیازی زی: این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم. این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما