خوشحالی سعودی ها از حذف استقلال و پرسپولیس

[ad_1]

بسیاری از رسانه ها و خبرنگاران عربستانی از حذف استقلال و پرسپولیس به عنوان فرصتی برای پنجمین دوره مسابقات قهرمانی الهلال آسیا استقبال کردند.

به گزارش ورزش سه، با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، دو تیم بزرگ پایتخت موفق به کسب جواز حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 نشدند.

استقلال و پرسپولیس نتوانستند شرایط و ضوابط تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا را رعایت کنند و همین امر باعث محرومیت آنها از دور بعد شد.

این موضوع باعث شده است که بسیاری از رسانه ها و کاربران شبکه های اجتماعی سعودی از این موضوع استقبال کنند، زیرا آنها معتقدند که دو رقیب بزرگ عربستان سعودی، به ویژه الهلال، از شرکت در این نبرد منع شده اند و به آنها فرصت دیگری برای پیروزی داده است. -هلال فراهم شده است.

مجید الشبانی گزارشگر مشهور روزنامه عربستانی الریاض در صفحه توئیتر خود نوشت: کنفدراسیون فوتبال آسیا رسماً پرسپولیس و استقلال را از حضور در لیگ قهرمانان آسیا 2022 به دلیل عدم کسب مجوز حرفه ای محروم کرد.

خوشحالی سعودی ها از حذف استقلال و پرسپولیس

او یکی از سرسخت ترین مخالفان الهلال در غرب آسیا است. علاوه بر این دو تیم، الهلال به دلیل غیبت کامل السد و الدحیل (به دلیل کمبود بازیکن در تیم ملی) در غرب آسیا تقریباً بی رقیب باقی مانده است.

این روزنامه نگار در ادامه نوشت: این فرصت جدیدی برای الهلال برای حضور در دیدار فینال دور بعدی لیگ قهرمانان آسیا است. سه تیمی که در مرحله حذفی قبلی لیگ قهرمانان اروپا مقابل الهلال به میدان رفته بودند در دور بعدی حضور ندارند زیرا الناصر اجازه حضور در این مبارزات را ندارد.

همه چیز برای الهلال در دوره بعدی مهیا است، ضمن اینکه بازی فینال در همین بازی در شرق آسیا خواهد بود، اما در هر صورت ما در فینال بازی خواهیم کرد.

خوشحالی سعودی ها از حذف استقلال و پرسپولیس

یکی از پرطرفدارترین هواداران الهلال نیز با اشاره به نابودی استقلال و پرسپولیس نوشت که نهمین دوره جام ملت های آسیا در دسترس است.

این فن پیج به 4 قهرمانی این تیم در جام باشگاه ها و لیگ قهرمانان آسیا، 2 قهرمانی در جام ملت های آسیا و 2 قهرمانی در سوپرجام آسیا اشاره می کند و مدعی است الهلال نهمین قهرمانی آسیا را دارد. در دسترس.

البته الهلال تنها تیم عربستانی نیست که هوادارانش معتقدند حذف استقلال و پرسپولیس راه را برای صعود آنها به فینال هموار کرده است.

خوشحالی سعودی ها از حذف استقلال و پرسپولیس

برخی از هواداران الشباب در عربستان پایان دادن به سرخابی های پایتخت را فرصتی بزرگ برای تیم خود می دانند و نوشته اند که شکست دادن الشباب با این شرایط به فینال شرم آور است.

[ad_2]

Gabriel Osborne

شیطان متعصب توییتر. حشره پرشور اینترنت. مبشر وب. ماون آبجو. پیشگام موسیقی.

تماس با ما