ماجرای باورنکردنی حضور گران قیمت ترین بازیکن لیگ در پرسپولیس

[ad_1]

در رفتن: تیم فوتبال پرسپولیس هر چقدر در 9 هفته اخیر لیگ برتر موفق بوده و از نظر آماری بهتر از سایر تیم ها باشد، از نظر مشکلات مالی و مدیریتی روز خوبی را پشت سر نگذاشته و حتی یک روز هم عجیب نیست. شایعات و با غریبه ها ملاقات نکنید.

به گزارش فرارو، در حال حاضر شایعاتی مبنی بر اعتصاب احتمالی به گوش می رسد که مطالبات مالی بازیکنان حاضر در تمرینات این تیم برآورده نشده است و نشان می دهد که چگونه یکی از بهترین تیم های ایران به زمین نشسته است. با این حال، شایعات باورنکردنی نیز وجود دارد که در حال حاضر خنده دارتر از واقعیت به نظر می رسند.

آخرین خبر مربوط به شایعه تلاش مهدی تیکدری دروازه بان راست پرسپولیسی گهر سیرجان برای جذب وی است. اینکه پرسپولیس در حال حاضر به دفاع راست نیاز دارد یا خیر، اما اینکه چرا پرسپولیس باید مهدی تیکدری را مد نظر داشته باشد در نوع خود عجیب است. مهدی تیکدری اگرچه بازیکن معروفی نیست اما این روزها او را گران ترین بازیکن فوتبال ایران می دانند! او فصل گذشته برای تراکتورسازی بازی می کرد اما باشگاه جراح گل گهر برای خرید این بازیکن 11 میلیارد تومان به باشگاه تراکتورسازی پرداخت! از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که قرارداد با گل گهر نزدیک به 9 میلیارد تومان است و این یعنی مدافع راست به تنهایی حدود 20 میلیارد تومان برای گل گهر هزینه کرده است.

هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. با توجه به این هزینه، آیا گل گهر راضی است این بازیکن را بدون گرفتن حداقل هزینه به تیم دیگری بفرستد؟ و بالاخره اینکه پرسپولیس اینقدر پول دارد که مدافع راست جذب کند با اینکه خرید هافبک و مهاجم برایش مهمتر از شب است؟

این شایعه البته در همان روزی مطرح شد که خبر رسید همان رامین رضایان مدافع راست سابق پرسپولیس و ملی پوشان آماده بازگشت با قراردادی سفید به پرسپولیس و رفع نیازهای احتمالی یحیی است. مدافع واجد شرایط

[ad_2]

John Warren

طرفدار پرشور وب. خالق تایید شده مبشر اینترنتی آزاد. برگزارکننده برنده جایزه گیمر. زامبی مادام العمر.

تماس با ما