لاپید: من خواستار فشار بر ایران هستم

[ad_1]

وزیر امور خارجه اسرائیل که این روزها در اوج مذاکرات وین به لفاظی های خود افزوده است، می گوید اهمیت فشار بر ایران را به همتایان آمریکایی خود یادآوری کرده است.

به گزارش مهر، یایر لاپید وزیر امور خارجه رژیم صهیونیستی در پیامی توئیتری با اشاره به تماس شب گذشته خود با آنتونی بلینکن همتای آمریکایی خود مدعی شد: درباره چالش های منطقه ای و جهانی و همچنین اهمیت فشار بر ایران برای توقف رقابت. من در مورد سلاح های هسته ای صحبت کردم.

وی همچنین افزود که بلینکن بر تعهد واشنگتن به تامین امنیت اسرائیل تاکید کرد.

لاپید مدعی شده است که ایران بارها بر ماهیت صلح آمیز برنامه هسته ای خود تاکید کرده است. اوایل روز دوشنبه و همزمان با از سرگیری مذاکرات در وین، وزیر امور خارجه اسرائیل مدعی شد که این روند نتایج خوبی برای این رژیم به همراه نخواهد داشت، اما تل آویو تلاش می کند تا حد امکان اثرات آن را به حداقل برساند.

او گفت: «بحث زیادی در مورد آنچه برای یک معامله خوب لازم است وجود دارد. ما (همچنین) در آن استدلال پشت میز هستیم. جهان به (پیشنهادات) طرف های ذینفع گوش می دهد.

لاپید مدعی شد که مذاکرات وین “نتایج مورد انتظار ما را به دست نخواهد آورد، اما ما همیشه با افراد ذیربط برای بهبود نتیجه طرف اسرائیلی کار می کنیم.”

وی در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: «اسرائیل توانایی‌هایی دارد که برخی از آنها را دارد. دنیا و برخی کارشناسان حتی نمی توانند این حوزه را تصور کنند.

لفاظی های رژیم صهیونیستی در حالی تشدید شده است که صحبت از لغو تحریم ها در دور جدید وین می شود و با وجود تبلیغات منفی رسانه های غربی و تلاش برای استفاده از مانورهای مختلف از جمله تنگ نظری، زمان به پایان رسیده است. مذاکره و مقصر دانستن ایران، روند پیشرفت مذاکرات با دقت و نتایج موثر حاصل شده است.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از ترویکای اروپایی برای تحقق خواسته های نامشروع خود استفاده می کند.

لفاظی‌های رژیم صهیونیستی علیه تهران و برنامه هسته‌ای صلح‌آمیز آن چیز جدیدی نیست و ادعاها و تهدیدات بیهوده‌ای را در دو دهه اخیر یا بیشتر مطرح کرده است.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما