صاحبان خانه در سال 2021 درخواست تعمیر را داشتند. پس انداز را بررسی کنید

[ad_1]

ایکس

افشای شریک و تبلیغ کننده

RATEZIP.COM یک وب سایت خرید مقایسه ای است.

ما با ترکیب بهترین معاملات وام مسکن و سایر محصولات به مشتریان کمک می‌کنیم و مشتریان را قادر می‌سازیم تا خریدهای قابل مقایسه را در یک مکان انجام دهند. بیشتر این معاملات توسط شرکت‌هایی ارائه می‌شوند که زمانی که شخصی محصولاتشان را می‌خرد یا با شماره تلفن او تماس می‌گیرد، هزینه‌ای را به ما می‌پردازند. اینجوری پول در میاریم برای ما مهم نیست که کدام تبلیغ کننده یا شریک را انتخاب می کنید، اما اگر یکی از شرکای فهرست شده در سایت ما را انتخاب کنید سودمند خواهد بود.

نظرات در صفحه مقایسه ما نظرات سرمقاله هستند. این نظرات و رتبه‌بندی‌ها توسط مشتریان ایجاد نمی‌شوند، بلکه توسط کارمندان RateZip پس از تحقیقات کامل توسط شرکت نوشته شده‌اند. برخی از شرکت های بررسی شده تبلیغ کننده یا شریک هستند.

برجستگی و ترتیب تبلیغ‌کنندگان و شرکای فهرست‌شده در سایت ممکن است تحت تأثیر مبلغی که تبلیغ‌کنندگان به ما می‌پردازند، باشد. به این ترتیب برخی از تبلیغات می توانند اهمیت پیدا کنند زیرا برای تبلیغ محصول خود به تبلیغ کنندگان پول می دهند.

همه طلبکارانی که در RateZip.com تبلیغ می کنند توسط کادر تحریریه ما مورد بررسی قرار گرفته اند و ما معتقدیم که شرکت های معتبر و معتبری در حال تجارت هستند. هزاران مالک خانه وجود دارد که می‌توانیم فهرست کنیم و می‌توانیم بهترین را انتخاب کنیم.

اگر نگرانی دارید، در نظر بگیرید که آیا وام گیرنده فوق‌العاده‌ای وجود دارد که باید ارائه کنیم یا اگر می‌خواهید درباره شرکای انتخابی ما بازخورد بدهید، لطفاً با ما تماس بگیرید! ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم.

صادقانه،
RateZip.com

خاموش



[ad_2]

Reece Bryant

ایجاد کننده. شیطون عاشق تلویزیون حل کننده مشکلات مادام العمر نویسنده. تحلیلگر. نینجا فرهنگ پاپ. عاشق اینترنت معتبر. کاوشگر کل کارآفرین لاعلاج

تماس با ما