قیمت های عجیب فروش اسب و اسب و شتر

[ad_1]

در رفتن تا چند سال پیش در بازار جایی برای فروش نبود و یا شتر لاما به ایران برنگشته است. اما این دو بخش خود را به اطلاعات قابل توجه و عجیب فروش اختصاص داده اند. علاوه بر این، قیمت کهکشان ها در سایت های فروش آنلاین نشان می دهد که در برخی موارد قیمت کهکشان ها کهکشانی است.

طبق گزارشات فرارو، در حال حاضر قیمت نر و ماده از 2 میلیون تومان شروع شده و تا 2 میلیون تومان می رسد. البته معمولاً قیمت کالاهای مادی و جوانی بیشتر از قیمت کالاهای مردانه است.

یکی از مطلعین ساکن در حومه تهران سرانه 3 میلیون تومان برای فروش مطالبه کرده است. وی قد این حیوان را 2 سانتی متر عنوان کرد و از آن برای سوارکاری و سلمانی استفاده می کرد. فروشنده نام آن سال را 3 ساله دانست و گفت: فروش خانه خوش اخلاق است.

منبع دیگری که ساکن شمال غرب ایران است گفت که این ماده را به قیمت یک میلیون تومان فروخته است.

فروشنده دیگر ساکن شمال شهر با انتشار اطلاعیه ای اعلام کرده است که 3 نفر مرد و 3 نفر زن دارد. از هر کدام یک میلیون تومان طلب کرده است.

شیرخشک عامل گرانی مواد؟!

فعالیت تاریخی در ایران رگباری کوتاه مدت و سواری در مناطق کوهستانی است. اما قیمت ناگهانی خودرویی که موتور سوار آن است هم تعجب آور و هم طعنه آمیز است. برای همین موضوع قیمت چند ده میلیونی برای فروش این حیوان را بالا برده ام. البته او اصرار داشت که هیچکس برای کنجکاوی تماس نگیرد. پس باید حواسم را جمع کنم تا از روی کنجکاوی فرصت فکر کردن پیدا نکنم.

او آن را می فروشد، پس از چند دلار آن را برمی دارد و به من می گوید آن را بخرم. لطفا بگید داستان توله سگ های بزرگشون چیه… وقتی عکس را دیدم متوجه شدم جوان و قوی است به نظرم سواری خوبی است.

حرف ها هنوز ناتمام است، کلمه ام را قطع کن و بگو اگر می خواهی سوار اسب شوی باید دنبال جوان بروی. این مواد با ارزش هستند و باید به مقدار کم استفاده شوند. می گویم: از چی استفاده می کنی؟ هدف از روغن و عنبر چیست؟

مرد می گوید: این درست است، اما مهم ترین ارزش، جوهر است، شیر. البته کسانی که گریز از مرکز فکر می کنند شیر خام می خورند. اما ترک های امروزی آنها را تبدیل به شیرخشک می کنند و هزار دلار یعنی حدود 5-6 میلیون تومان در خارج از کشور می فروشند!

من تعجب می کنم که چگونه می توانید این کار را انجام دهید؟ می گویند فقط یک بچه کوچک را بزرگ ترها می توانند بزرگ کنند. اما خودش متوجه شده که این پرورش دهندگان بزرگ شیرخشک می فروشند. می گویم: حالا شما می گویید، ببینید، شیرخشک در خارج فروخته می شود! خارجی ها چه کسانی بودند؟

فروشنده اجاق گاز در مروت با عصبانیت می گوید: با شما هم به خاطر بیهودگی و کنجکاوی تماس گرفته شده است، پاسخ درستی دارید، کسی سراغ شما نیامده است. سپس بدون خداحافظی گوش را بریدند.

قیمت های عجیب فروش اسب و اسب و شتر

شتر لاما 1 تا 2 میلیون تومان!

لاما که گناهانش بومی قاره آمریکا و آمریکای جنوبی است، حدود یک دهم چیزی است که از بولیوی و پرو وارد شده است. اما این حیوان حلال همچنان وسط سبد غذایی ایرانیان است. احتمالاً عاملی است که چرا آنها در ایران اینقدر ضعیف عمل می کنند.

کسری هم اکنون قیمت را بین 2 تا 3 میلیون تومان قرار داده است. این در حالی است که وزن هر یک از این شترمرغ ها بین 2 تا 3 کیلوگرم است و با توجه به قیمت های جهانی، نمونه بالغ باید بین 10 تا 2 میلیون تومان باشد.

در آن زمان قیمت اجناس ناموجه بود!

تجهیزات رقابتی و پرطرفدار قیمت های متفاوتی دارند و بر اساس توانایی آن ها می توان قیمت گذاری کرد. در موارد دیگر، قیمت اسب بر اساس نژاد، سن، توانایی و ظاهر تعیین می شود. اما با وجود این، قیمت نژادهای عرب، کرد، ترکمن و قلعه قوچی در ایران با حسن نیت به 3 تا 5 میلیون تومان رسیده است.

اما گزارش های اخیر از فروش اسب در سایت های اینترنتی حاکی از آن است که قیمت در اکثر موارد بین 2 تا 3 میلیون تومان است و این میزان در برخی موارد به 2 تا 3 میلیارد تومان نیز رسیده است.

کاشان از اهالی دنده 5 میلیارد تومان برای فروش اسب طلب کرده است. وی اسب را دارای ویژگی های سفید، شش پا، شش پا، سر و دم، آرام و نجیب، سالم و خوش اندام و آراسته دانست.

او ادعا کرد که اسب پسر مبارک پادشاه عربستان و مادر شاهزاده خانم است. ادعاهایی که حتی اگر سالم باشند، قیمت اسب را تا حد نامعلومی افزایش نمی دهند و برابری را افزایش می دهند.

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما