فرمانده یگان ویژه اعتراضات اصفهان؛ ما سلاح جنگی نداشتیم

[ad_1]

فرمانده یگان ویژه با اعلام ناگفته هایی از بحران آب در اصفهان گفت: ما در برابر نابسامانی های اجتماعی سلاح حمل نمی کنیم و سنگین ترین سلاح ما تفنگ ساچمه ای است.

به گزارش مهر، سردار حسن کرمی در تشریح بحران آب اخیر در اصفهان اظهار داشت: فراهم شده است.

وی افزود: اما در روزهای بعد شاهد اعتراضاتی بودیم که البته ماموران یگان ویژه به مردم لطف کردند و تذکرات لازم را دادند.

به دلیل گفتگوی پرتنش اصفهان، بسیاری مجبور به فرار از صحنه شدند

کرمی گفت: فرماندهان ما را سنگسار کردند، توهین کردند اما با مردم آرام برخورد کردند و معترضان را به آرامش دعوت کردند. .

فرمانده یگان ویژه با اشاره به اینکه برخی از فیلم های اکران شده در فضای مجازی در بحران آب اصفهان قطع شد، خاطرنشان کرد: البته برخی از فیلم ها هم از بین رفتند و داستان هایی علیه یگان ویژه نشان دادند.

اما در پاسخ به این سوال که آیا در برخی فیلم‌ها او را در حال حمل افسران یگان ویژه کلاشینکف نشان داده‌اند، گفت: سلاح سازمانی یگان ویژه کلاشینکف یک سلاح است، اما اگر در زمان اغتشاش در دست یگان ویژه پلیس باشد، سلاح یک سلاح است.” ببین من بهش جایزه میدم

کرمی در ادامه گفت: ما در اغتشاشات اجتماعی اصلا سلاح حمل نمی کنیم و سنگین ترین سلاح ما در ناآرامی های اجتماعی در خیابان ها تفنگ ساچمه ای است.

فرمانده یگان ویژه با اشاره به فراخوان ضدانقلاب برای تخریب خط لوله آبرسانی اصفهان به یزد گفت: این فراخوان اعلام شد و عده ای می خواستند این خط لوله را تخریب کنند و اگر این اتفاق بیفتد با بحران مواجه می شدیم حتی در یزد. ” با این حال، با کمک افسران نیروی ویژه، هر دو خط لوله بی‌تأثیر باقی ماندند و از مردم خواسته شد که آرام باشند و به خانه‌های خود بازگردند.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما