نسل جدید تویوتا لندکروز با کیت بدنه و رینگ های لیبرتی واک – زومیت

[ad_1]

هر بار که یک خودروساز ژاپنی محصول جدید هیجان انگیزی را روانه بازار می کند ، کمپانی تیونینگ Liberty Walk قطعاتی را معرفی می کند که جلوه ای وحشتناک به خودرو می بخشد. به گزارش MotorWan ، طراحی بیرونی این سازنده کیت بدنه خودرو به ندرت جذاب است ، اما همیشه جالب است. تویوتا لندکروز 2022 جدیدترین خودرویی است که این کیت بدنه را دریافت کرده است.

تویوتا لندکروز / 2022 تویوتا لندکروز سفید

تویوتا لندکروز Liberty Walk 2022 دارای چراغ های کم نور در گوشه های پایین با سپر پایینی جدید است. همچنین جلوپنجره جدیدی با مش مشکی و سطح مقطع وجود دارد که لبه های پایینی چراغ های جلو را به بینی شاسی بالایی متصل می کند. نشان “Liberty Walk” بین میله و کاپوت قرار دارد.

شرکت تیونینگ ژاپنی همچنین هود فیبر کربنی را به عنوان بخشی از کیت بدنه ارائه می دهد. Fender Tragacanth معروف یک عنصر رایج در طراحی Liberty Walk است و در اینجا نیز خود را نشان می دهد. این قسمت ها بدن لندکروز جدید را عضلانی تر می کند. از زاویه عقب ، بهتر می توانید پشت گلگیرها را ببینید. Liberty Walk همچنین یک اسپویلر به سقف و زیر شیشه عقب اضافه می کند. در زیر سپر ، یک خروجی اگزوز پخش کننده و ذوزنقه ای در هر طرف وجود دارد.

مقالات مرتبط:

کیت Liberty Walk در چند بسته عرضه می شود. ارزان ترین نسخه شامل سپر جلو ، دیفیوزر عقب ، خروجی اگزوز و گلگیر برای 6،270 است. این پیشنهاد که ترکیبی از شیشه جلو و هر دو خرابی قبلی در اجزای دیگر است ، 8580 دلار قیمت دارد. در نهایت ، خریداران می توانند هود فیبر کربنی را با قیمت 14،080 اضافه کنند.

نمای عقب تویوتا لندکروز مجهز به Liberty Walk Body Kit / 2022 Toyota Land Cruiser

مشتریان می توانند 5500 دلار برای افزودن مجموعه ای از رینگ های دارای Liberty Walk به تصاویر Land Cruiser بپردازند. این حلقه ها با رنگ مشکی و چندین جفت تیغه طراحی شده اند. اگر مشتریان ترجیح می دهند یک ارتقاء سبک برای تویوتا لندکروز خود داشته باشند ، تویوتا Modelista کیت بدنه دیگری برای نسل جدید این شاسی بلند دارد. این شرکت همچنین گزینه های جدیدی برای رینگ و چرخ دارد.

[ad_2]

Ainsley Murphy

بشارت دهنده آبجو Wannabe. نویسنده فداکار جنرال الکل نینجا. دانشجو. متخصص زامبی خالق مستقل متعصب سفر

تماس با ما