عیاعی: به یلی جامعه تکواندو نیاز ریماریم – ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1814231 |
16 اسفند 1400 ساعت 19:31 |
31 زدیدزدید |

0
هاه

سماسم افتتاحیه رویدادهای بین‌المللی بین‌المللی یاندو به نیانی ایران، حضور رئیس هیئت تکواندو و ظراظر فدراسیون جهانی عصر امروز خ خانه تکواندو ر.

رشارش ورزش سه زل از ز، افتتاحیه چهار رویداد بین المللی تکواندو عصر امروز دوشنبه با حضور دیاعی عصرا عیا، نایب نمایندگان بانوان، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک بانوان، زهرا سروی نایب رئیس فدراسیون تکواندو، روسیه فدراسیون تکواندو و اردن، امیر فولادی عراقی رئیس تربیت بدنی نیروهای مسلح، دکتر حلاج پور نماینده ایرانیان خارج از کشور، جمعی از پیشکسوتان، داوران و وات منتخب تیم‌های حاضر در این مراسم در خانه تکواندو برگزار می‌شود.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو درباره میزبانی ایران از چهار مسابقه بین المللی بیان کرد: در ابتدا به تکواندوکاران، داوران، شرکت کنندگان، مربیان و تیم ها بابت حضور در فدراسیون تکواندو و چهار رویداد بین المللی از جمله یازدهمین دوره مسابقات جام باشگاه های آسیا، سی و دومین دوره بقابقات جام فجر و رمینارمین دوره مسابقات جام جهانی فدراسیون جهانی را پذیرفته اید، تشکر.

وی افزود: همچنین خدمت تیم‌ها و ارسال کننده در این رویدادها خیر عرض عرض می‌کنم. امیدوارم ایامی که میهمان ناتوانیم میزبان شایسته‌ای برای شما نان باشید. آرزومند حضور شما در رویدادهای بعدی در جمهوری اسلامی ایران ن. به «ماهر مقابله» ناظر فدراسیون جهانی تکواندو، هرهاره طاهریان نایب رئیس نوانوان کمیته ملی المپیک، تربیت امیر فولادی دی بدنی نیروهای مسلح جمهوری اسا میا

ساعی با اشاره به حضور برترین تکواندوکاران در چهار رقابت بین‌المللی تهران عنوان کرد: بی شک قهرمان قهرمانان المپیک، جهان، آسیا و ورزشکاران دارای رنکینگ برتر بر کیفیت فنی و زیبایی و جذابیت دیدارهای در حال حاضر تاثیر برتر و رقابت‌های بسیار مهیجی را دارند. هستیم.

سه کار وجود دارد که می توان برای کمک به یک فرد انجام داد: بسیار خرسندم که برای اولین بار در جمهوری اسلامی ایران میزبان مسابقات جام باشگاه های آسیا در بخش ورزش زنان و توسعه دستور کار است و در این راه حمایت همه جانبه وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک را خواهانیم.

ساعی با اشاره به روزهای شلوغ پیش روی تکواندو در سال جاری اظهار کرد: در سال 2022 رویدادهای بسیار مهم در پیش داریم و سال پرکاری خواهد بود ورقابت های قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان در تمامی گروه های سنی تا بازی های آسیایی، URL اسلامی، دانشجویان یونیورسیاد، ازی های آسیایی و جوانان و در کنار همه این مسابقات مسابقات تیم های آسیایی و جوانان را پیش د ریماریم.

و گفت: من تو را رها نمی‌کنم مگر اینکه مرا برکت دهی. این مهم با همدلی و همه اعضای خانواده تکواندو ایران اتفاق افتاد.

عیاعی در پایان گفت: لازم می دانم از همکاری های وزارت ورزش و نانان، کمیته یلی المپیک، وزارت امور خارجه و سیوناسیون پزشکی ورزشی ورزشی و قدرد نیانی کنم. همچنین از زلاش‌های شبانه روزی همکاران و کمیته‌های فدراسیون جهت ریاری هرچه شکوه‌هاشکوه تر این رقابت‌ها با تشکر و نیانی نی.

د دامه فتتاسم افتتاحیه ، سوگندنامه داوران توسط داوران بین المللی و

گفت: داخل نمی شوم.

در انتهای مراسم اجرای نمایش یشامادانگ توسط نانان این رشته رار ر.

[ad_2]

Damion Young

تحلیلگر. متخصص تلویزیون به طرز خشمگینی فروتن. علاقه مندان به فرهنگ پاپ طرفدار معمولی توییتر

تماس با ما