طنین خنده در اردوی تیم ملی (عکس)

[ad_1]

کد خبر: 1806840/41

زمان: 16:40
1400/11/06

کادو: 2,182

آخرین اردوی تیم ملی در شرایطی خاص پیش از دیدار حساس مقابل عراق برگزار می شود.

به گزارش ورزش سه، اردوی چند روزه با دو دیدار مقابل عراق و امارات و پیروزی مقابل عراق می تواند سریع ترین راه صعود ما به جام جهانی باشد. با وجود ارسال نامه منفی از سوی کرونا به فدراسیون فوتبال، سردار عجمون و احسان حاج صفی یکی از دو بازیکن تاثیرگذار این تیم حداقل در دیدار مقابل عراق غیرقابل تصور به نظر می رسند و مهدی پیروز شد. طارمی که از ساعت 23:45 امشب از آنتالیا به ایران پرواز می کند، شانس حضور در ترکیب اصلی را نخواهد داشت.

با این حال گزینه هایی در اردو وجود دارد و آخرین تمرین این تیم 15 دقیقه قبل از شروع اردوی تیم ملی دقایقی پیش با حضور خبرنگاران و همچنین وزیر ورزش برگزار شد. تمرینی پرشور که همه بازیکنان حاضر در زمین شماره دو اردوی تیم ملی با جدیت تمام به آن توجه دارند و شرایط را به خوبی می دانند که تغییرات زیادی را در لیست 11 نفره کلیدی خود شاهد خواهند بود. و همچنین تعویض. ما یک بازی خواهیم بود.

تیم ملی ایران در صورت پیروزی مقابل عراق که بازیکنان کلیدی زیادی در اختیار ندارد، حتی در خانه و با حضور تماشاگران زن و مرد نتوانست به سریع ترین جام جهانی در آخرین دوره برسد. مهم ترین تورنمنت فوتبال جهان با حضور 32 تیم برگزار می شود، مشخص کنید که کدام بازیکن می خواهد در این مسابقه تاریخی بازی کند و نقش پررنگ تری داشته باشد و آیا در این صعود تاریخی می تواند گل بزند یا پاس گل. شروع و پایان رویدادهای ورزشی مرتبط؛ بنابراین فعلا با وجود همه محدودیت ها و حضور بازیکنان مستعد در اسکوکیچ همه چیز برای یک صعود شیرین آماده است و در آخرین تمرین تیم ملی امیرحسین خیرخواه بازیکنان و مربیان تیم ملی را به خنده انداخت. بازی با عراق در اردوی تیم های ملی ثبت نام شده همین موضوع را نشان می دهد.

[ad_2]

Adrienne Daniel

قهوه‌کار بسیار جذاب. دانشجو. محقق سفر. بت نوجوان آینده.

تماس با ما