علیدوستی: در مورد اسکاچ نظر بسیار مثبتی دارم

[ad_1]

به گزارش ورزش سه، او دو فصل مربیگری سایپا، پکان و تیم ملی جوانان را برعهده داشته و عملکرد خوبی هم داشته است اما عجیب است که در جرگه مربیگری فوتبال ایران جایی ندارد. او یکی از باحال ترین و باتجربه ترین مربیان فوتبال ایران است، اما علاقه ای به صحبت درباره دوری اش از زمین ندارد: «من در خانه هستم و در فوتبال فعالیتی ندارم.» ترجیح می دهم در مورد دلایلش صحبت نکنم. به خاطر غیبت من در فوتبال.»

از علیدوستی که سال ها در تیم ملی و یکی از بهترین گلزنان دهه 60 فوتبال ایران حضور داشت، درباره وضعیت فعلی تیم اسکوکی جویا شدیم که او پاسخ داد: البته با توجه به وضعیت تیم ملی دو نظریه ضعف رقبا و قدرت تیم ملی ایران را قبول دارم. این یعنی هر دو رقیب قدرت گذشته را ندارند و تیم ملی ایران به رابطه خوبی رسیده است. شما به کره جنوبی نگاه کنید، این تیم سابق نیست. به این معنا نیست که او خیلی ضعیف است، اما نقاط قوت گذشته یا سایر رقبا را ندارد. البته هیچ وقت نمی خواهم عملکرد تیم ملی را زیر سوال ببرم. تیم ملی ایران نسل طلایی دارد و اکثریت بازیکنان در باشگاه های خارجی بازی می کنند و ژنرال هستند. این دلیل دیگری است که ما یک تیم ملی استثنایی داریم.

سرمربی سابق تیم جوانان درباره هماهنگی بازیکنان و همچنین شانس صعود ایران به دور دوم جام جهانی بیان کرد: بازیکنان ما را برای صعود از مرحله گروهی جام جهانی امیدوار می کنند. البته تیم ملی برای صعود نیاز به حمایت و برنامه ریزی دارد، هرچند همان کادرفنی که حالا روی نیمکت تیم ملی نشسته است.»

در مورد آینده کارکنان تیم ملی دو نظریه وجود دارد. پروژه دراگون شوکیک برای رسیدن به مرحله دوم جام جهانی شاید برای خیلی ها کوچک به نظر برسد، اما برخی دیگر معتقدند که او عملکرد خوبی داشته و باید به سمت نیمکت تیم ملی برود. علیدوستی نظریه دوم را پذیرفت: “نظر من نسبت به آقای اسکوسیچ بسیار مثبت است. چون کیفیت خوب تیم ملی را دیدیم و نتایج گویای همه چیز است. می توانیم به دور دوم برویم.”

علیدوستی که سال ها بهترین مهاجم فوتبال ایران بوده درباره خط حمله تیم ملی هم می گوید: در مورد خط حمله نمی توانم چیزی بگویم چون همه بازیکنان بزرگی هستند ما کاپیتان هایی داریم که در خط حمله هستند. تیم برتر انصاری، فرد و ترابی و قلی زاده “با برنامه ریزی خوب می توانیم از پتانسیل این بازیکنان مستعد استفاده کنیم و بهترین نتایج را در جام جهانی بگیریم.”

منبعایران ورزش

[ad_2]

Erica Ferrell

نینجا موسیقی غرور آفرین. حل کننده مشکل متخصص حرفه ای سفر. دردسر ساز. ارتباط گر مشتاق

تماس با ما