رئال ، باراوا و یووه برنامه های جدیدی برای احیای سوپرلیگ دارند

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه” ، چند ماه پیش 12 باشگاه معتبر اروپایی تصمیم عجیب و هماهنگ خود را اعلام کردند که از یوفا کناره گیری کرده و در حال راه اندازی یک پروژه سوپرلیگ هستند. اما 9 باشگاه به زودی نظر خود را تغییر دادند و این رویداد را لغو کردند. نیویورک تایمز اکنون ادعا می کند که 9 باشگاه تعهد قانونی برای پیوستن مجدد به اتحادیه باشگاه های اروپا را امضا کرده اند.

در حقیقت ، نه باشگاهی که در ابتدا با پیوستن به پروژه سوپرلیگ اروپا موافقت کردند ، بنابراین روابط خود را با یوفا دوباره برقرار کردند و همکاری خود را با این سازمان دوباره برقرار کردند. همانطور که انتظار می رفت ، یوونتوس ، رئال مادرید و بارسلونا در لیست باشگاه های مجدد قرار نگرفتند.

یوفا در ابتدا تهدید کرد که جریمه های سنگینی را برای سه باشگاه اعمال خواهد کرد ، اما در نهایت نتوانست برنامه خود را اجرا کند زیرا دادگاهی در مادرید علیه یوفا حکم صادر کرد و سپس اتحادیه اروپا یوفا را از مجازات سه باشگاه منع کرد.

درست همانطور که به نظر می رسد سوپرلیگ در حال اتمام است ، نشریه آلمانی “Wirtschaftswoch” امروز فاش کرد که مدیران پروژه در حال بررسی تغییرات اساسی برای احیای سوپرلیگ هستند.

بر اساس این گزارش ، به جای داشتن 12 تیم ثابت در سوپرلیگ ، اکنون همه چیز انعطاف پذیرتر است و 20 تیم اجازه حضور در لیگ و رقابت در دو گروه 10 تیمی را خواهند داشت. هدف ایجاد هیجان بیشتر برای باشگاه های دیگر است و امکان افزودن باشگاه های بیشتر به این گروه در سال های آینده وجود دارد.

در حالی که قرار است فینال سوپرلیگ 70 درصد ظرفیت ورزشگاه را به هواداران دو تیم پایانی بدهد ، در فینال لیگ قهرمانان شرایط برعکس شده است.

در صورتی که حکم نهایی دعوی یوفا به نفع دادگاه سوپرلیگ اروپا در لوکزامبورگ اعلام شود ، این طرح به طور مفصل اعلام می شود. این آزمون چند ماه دیگر برگزار می شود.

[ad_2]

Howard Gaines

مزاحم عمومی کافه قهوه. موسیقی نینجا. طرفدار فرهنگ پاپ

تماس با ما