علائمی که مشخص شده است مینامین است

[ad_1]

وههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه. اما باید بدانید که در بدن شما به نان کافی مواد مغذی و یا ویتامنی دریافت کنید ممکن است علائمی را مشاهده کنید و نه‌هانه‌هایی را در خود ب شیداشید مشاهده کنید.

برای اولین بار بعد از مدت ها به دنیا آمدم و نمی دانستم چه کار کنم.

۱- ناخن و موی شیکننده

در حالی که مامل ممکن است شکننده شود و خناخن شود، اما یکی از مهمترین این ینامل، هشاهش سطح «بیوتین» است که با نام «ویتامین B7» شناخته شده است.

ناخن‌ها و مو‌ها در کنار علائم مانند مزمن، درد عذاب‌های ت گزگز گزگز اندام‌ها می‌تواند نشان‌دهنده آسیب‌دیدگی باشد.

یای افزایش سطح ویتامین ب ۷ ۷ زرده زرده تخم م هیاهی،،، لبنیات، مغزدانه ها، ملم بروکلی ی «سیب زمینی شیرین»، تلات کامل و ب یستیایی مصرف کنید. او گفت:

۲- مو مو

اگر دچار ریژش مو،، این ینله هلاوه و امین امین ب ۷ می‌تو نداند نشان دهنده دیادی از مواد مغذی از جمله: آهن، روی، اسید لینولیک نی سیناسین ۳ (۳امین مین). آهنگ طراطر در «سنتز دی آن ای» و به ویژه در فولیکول‌های مو، شم رار ر.

گوشت، هیاهی، تخم،، لوبیا و سبزیجات دارای برگ تیره نندانند سطح روی (زینک) و آهن بدن شما را تقویت می کند و نی نی سیناسین را نیز افزایش می دهد.

۳- سر سر

گزم سر و «اگزمای سبوریک» معمولاً برای نوزادان، نوجوانانی که سنلوغ را می‌گذرانند، دیده می‌شود. این نشانه به شکل خشک و خارش دار ظاهر می‌شود کها که نواحی تولید کننده تحت تاثیر رار ر.

این نه‌ها نیز می‌تواند سطح پایین روی (زینک) و نیاسین و یا پایین بودن وینلاوین (B2) پیریدوکسین پیریدوکسین (B6) باشد. یای افزایش سطح این مواد مغذی،، غلات کامل، گوشت، گوشت، ماهی، تخم، لبنیات یا سبزیجات ناشتا مصرف کنید.

۴- سندرم پ یای بی قرار

ده ها درصد از آمریکایی ها دارند سندرم سندرم یای بی قرار اند. نان دو برابر مردان به این یناری مبتلا می‌شوند. معمولاً علائم یم دران محیط یا باب افزایش یشابد. هر چند عالقه بیشتر مورد زاز است، اما یای اولیه نشان می‌دهد که ممکن است بین سندرم سندرم یای بی قرار »و پ یینایین ر رابطه‌ای وجود داشته باشد.

به همین ترتیب، برای افزایش سطح طبیعی سطح خود را از ز، مرغ هیاهی، لوبیا، تات با برگ برگ آجی، ل، نه‌هانه‌ها و غلات استفاده کنید. امین این یناها را با غذاهای سرشار از زامین C

۵- ضایعات تانی

وا و سایر زخم‌های دهان نیز می‌توانند با استفاده از سطوح سطوح یین‌آیین ویتامین‌های مرتبط با آن‌ها را بسازند. بر اساس یک مطالعه، بیست و بیست و درصد از زاران مبتلا به یای دهانی بیماران B1، B2 یا B6 هستند.

اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.

۶- وجود لثه

یکی از مسائل بسیار مهم در حفظ سلامتی افراد، سلامت دهان و لثه است. زیامل زیادی برای حفظ سلامت لثه‌ها وجود دارد که از جمله می‌توانم مسواک بزنم و کشیدن نخ نان اشاره کند. آمینا اگر رژیم غذایی حاوی ویتامین C بسیار کمی باشد، می‌تواند باعث ایجاد لثه‌ها شود.

وجود لثه
۷- داشتن بینایی ضعیف در شب

مینامین A، از ویتامین‌های ضروری برای بینایی، به خصوص شب و نورا نور است. این مینامین در تولید «رودوپسین» (rhodopsin) است. رودوپسین نه‌آنه‌ای در شبکیه چشم است که به ییایی افراد کمک کمک کمک می‌کند.

مشتریانی سوری A دربدن، سبزیجات زرد و وارنجی مانند هویج و سیب زمینی شیرین نندانند برای شما باید شنداشند. ، ، لبنیات ، تخم ، هیاهی و سبزیجات با برگ نندانند این ویتامین را در بدن فزا یش افزایش می دهد.

فقط یستایستی توجه داشته باشید مصرف این مواد زیاده روی نکنید که به مسمویت ویتا ویتامین می‌شوئید.
۸- خونی خونی

۶ان آهن و ویتامین B6 کافی در برنامه غذایی به رزهارزه کم‌خونی یا آنمی می‌شود. آنمی هما همان کم خونی نیانی اتفاق می‌افتد که سلول‌های خونی قرمز ملام را به اندازه کافی در بدن ندند. شیشیشی از ویتامین زمانی به وجود می‌آید که فولات (یکی از ویتامین B9)، مینامین B6 و ویتامین B12 در بدن یینایین ۹اشند. اما کلمخنی نشیز از زون تاهان با کمبود آنجان بمین و ناشی از مقدار مینامین B6 و نیز می‌توان با خوردن ‌ها‌های سرشار از آهن و ویتامین B6 جبران ن.

منبع: اوایگاه ecowatch

[ad_2]

Mckenzie Elliott

عاشق عمومی قهوه. مزاحم خشمگینانه فروتن. Wannabe tv متعصب. حرفه ای موسیقی آزاد. بت نوجوان آینده.

تماس با ما