تلاش کیهان برای اثبات اظهارات سردار حاجی زاده با انتقاد از مشاور روحانی

[ad_1]

کیهان با اشاره به توئیت حسام الدین آشنا درباره مصاحبه اخیر سردار حاجی‌زاده نوشت: نسبت به روایت سردار حاجی‌جاده از متن‌های جدی برخی از فرماندهان سپاه پاسداران از جمله سردار سلیمانی و آقای روحانی واکنش حسام‌الدین آشنا داشت.

وی در توییتی در دوران ریاست جمهوری روحانی نوشت: صحبت های رئیس جمهور و فرمانده نظامی به صورت فردی یا جمعی رایج است. اما نقل قول از جلسات محرمانه و از شخص دیگری در غیاب او معتبر نیست. به عنوان یک قاعده، جلسات رسمی ضبط می شود، اپراتور اشتباه نکرده و چیزی را حذف نکرده است. شما مجاز هستید دقیقاً همان چیزی را که در آن جلسه گفتید، بگویید!

کیهان در ادامه نوشت: هر چند حسام الدین آشنا با توئیت های خود سعی داشت اعتراض و نقش خطیر سردار سلیمانی در خصوص برخی پست های روحانی را زیر سوال ببرد، اما همین نارضایتی در مواضع عمومی آن شهدای بزرگوار دیده می شود.

همانطور که در مهر 95 هشدار داد: «در آستانه جنگ با دشمن، دو صدا بلند نشود و مردم بگویند که او دشمن نیست، دوست است، خیانت به دشمن بدترین نوع خیانت است. اشاعه باورهای غلط نسبت به دشمن، از بین بردن حساسیت های جامعه و ایجاد تفرقه در آن خیانت است.

شهید والامکام در 9 اسفند 97 نسبت به صرف فکر کردن به برجام هشدار داد و گفت: برای دشمن، برجام مثلث نیست، مثلث است، اوباما فکر می کرد به موقع به دو طرف دیگر می رسد.

دلیل اصرار آنها بر برجام 2 در منطقه این است که می خواهند از ایران اسلامی حرکتی بدهند تا جهان اسلام احیا شود. اگر العیاذبالله برویم و در برجام 2 شرکت کنیم تمام می شود؟ خیر، قسمت اصلی داخل ایران است. تلاش آنها به اینجا ختم نمی شود و سه تا خواهند داشت، زیرا معتقدند بهار باید خشک باشد و این بهار ایران است.

ماجرای شکایت سردار سلیمانی از اعتماد مردم آمریکا در مذاکرات ژنو و امتناع وی از تجهیز داعش در موصل به قول امیرعبداللهیان زبانزد است.

[ad_2]

Fletcher Hobbs

نینجا آبجو عمومی. محقق اینترنت. معتاد وب هیپستر پسند. خواننده مغرور. زیاد می افتد

تماس با ما