ظهور گونه جدید در نان

[ad_1]

داده‌های متخصصان در دانمارک نشان ن سویه سویه به لحاظ شدت وتیاوتی با سویه ومیکرون اومیکرون ردارد. در حال حاضر فرعی فرعی فرعی در یپینلیپین، نپال قطر قطر، و دنمارک به شکل سویه غالب درآمده است.

Ic رشارش یورونیوز، مام ارشد سازمان جهانی بهداشت می‌گوید فرعی فرعی ومیکرون ومیکرون ومیکرون ic Omicron BA.

گفت: . داده‌های بیش‌تری این مورد را تأیید می‌کند.»

یای پاولین اضافه کرد که کسن‌هاکسن‌ها به روال سابق محافظت مشابهی را در برابر انواع مختلف اومیکرون ایجاد می‌کنند.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم.

اابر آخرین داده های به دست آمده از کشور، سویه جدید A BA. یادهای این کشور نان می‌دهد سویه سویه فرعی به لبهاظ شدت وتیاوتی با سویه کنونی اومیکرون هرگز از زنسیل جایگزینی آن در برخورد رار ندارد.

یک تحقیق که در نمامارک انجام شده است نان می‌دهد سویه سویه به لحاظ رتبه‌بندی بالاتر از سویه فعلی است و بیشتر می‌تواند افراد را آلوده کرده واکسینه شود. دانشمندان می‌گویند در سویه فرعی جدید ۲۷ نوع تشخیص داده شده است که نوع خاصی از اومیکرون به‌دست آمده است.

در حال حاضر فرعی فرعی فرعی در یپینلیپین، نپال قطر قطر، و دنمارک به شکل سویه غالب درآمده است.

گفت: داخل نمی شوم. ممکن است در همان لحظه‌ای که ماسک خود را برای نوشیدن و خوردن ریدارید، این سرایت اتفاق بیافتد و به همین طراطر هرگز نمی‌دانست چه زمانی آن را دریافت کند. می‌توا نیمانیم این درا در دانمارک رک. این سویه ی ی حرکت ».»

این اولین بار است که او را می بینم و می گوید: هر چند هنوز تات کافی یای اطمینان وجود دارد. »

از دیگر موارد جدید، ویروس‌ها درباره سویه‌های وا و احتمال برتری برا بر نیسم‌هانیسم‌های دفاعی کنونی رار ر.

به گزارش نیویورک تایمز، بنا بر اعلام مرکز وملوم وم مهندسی درا در نشگانشگاه جانز هاپکینز، رار به ویروس در جهان از ۴۰۰ یونلیون نفر یوناتر تر. این در یالی است که یک ماه از عبور از جهان از آمار ۳۰۰۳۰۰لیون مبتلا به ۱۹ -۱۹ می‌گذرد. اینافز یش ناشی از سویه سویهار قابل انتقال اومیکرون است و ولت‌ها و افراد در سراسر جهان در حال کسب آمادگی برای مقاوت بابله با مرحله بعدی هستند.

بیش از یک سال طول کشید تا جهان به صد یونلیون مورد تایید شده است: هفتا هفت ماه طول کشید این تعداد دو برابر شود و اکنون شش هاه طول کشیده است تا ایناد دو برابر بر. ۷اد مواردی روزانه شروع به هش کرده است، اما به طور متوسط ​​​​نهانه بیش از ۲.۷ ۷۷ مورد از گزارش رش.

داد واقعی موارد بدون شک ست است. زیرا که پول دوستی ریشه انواع بدی هاست: برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

اگر با جهش ویروس، پنج نفر از افراد دست‌کم دوز کسناک را می‌کنند، می‌دهند و نشان می‌دهند که کسن‌ها در برابر بدترین پیام‌ها محافظت می‌کنند. سویه فعلی و غالب ب – ومیکرون ومیکرون ومیکرون، کمتر به در رستارستان یا مرگ مرگ می‌شود، برابر این تعداد موارد به خودی خود نان معی رار، کمتر مفید است.

اما اطلاعات هشدار داده‌اند که مصونیت در برابر این ین ممکن است یک مرور مروری از بین برود و یای آینده بهتر از مکانیسم‌های دفاعی ما باشند.

[ad_2]

Nick Webster

مزاحم عمومی فن غذا. حلال مشکل بدون عذرخواهی کارآفرین. خواننده.

تماس با ما