دبروین گزینه خود برای کسب توپ طلا را اعلام کرد

[ad_1]

کد خبر: 1786330/42

زمان: 17:33
1400/07/26

هدیه: 1،286

چیزهای زیادی از فینال به خاطر ندارم ؛

کوین دی بروین ، ستاره بلژیکی منچسترسیتی معتقد است روبرت لواندوفسکی باید برنده توپ طلا شود.

به گزارش “ورجش سه” ، منچسترسیتی پس از کسب سه امتیاز در دو دیدار ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان ، فردا شب در زادگاه بلژیک و کوین دی بروین به مصاف کلوب بروژ می رود. دی بروین در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی حضور یافت و روبرت لواندوفسکی ، گلزن لهستانی بایرن مونیخ را معرفی کرد که شایسته انتخاب بهترین بازیکن سال 2021 بود.

کوین دی بروین گفت: “من فکر می کنم باشگاه بروژ تیم قدرتمندی است. آنها عملکرد فوق العاده ای دارند و بازیکنان با استعداد زیادی دارند. بروژ نشان داد که می تواند بیش از یک بار برنده شود و می داند چگونه برای پیروزی بازی کند. آنها توانایی خود را در دیدار مقابل نشان دادند. و پاری سن ژرمن.

در منچسترسیتی ما به این فلسفه عادت کرده ایم که اگر کیفیت بالایی داشته باشید به اینجا خواهید رسید و نمی توانید به طور تصادفی به هدف خود برسید. من شخصاً چیز زیادی درباره باشگاه بروژ نمی دانم ، اما می دانم که آنها بازیکنان بزرگی دارند که سالها در تیم ملی خود بازی کرده اند.

مصدومیت در فینال لیگ قهرمانان مقابل چلسی؟ من فقط برخی از موقعیتهای نیمه اول را به خاطر می آورم و پس از آن در ذهنم زیاد نیست. نمی دانم چه زمانی به بیمارستان رفتم ، اما به یاد دارم که ساعت 10 صبح به هتل برگشتم و هنوز لباس منچسترسیتی را پوشیده بودم. پپ چیز زیادی به گواردیو نگفت ، اما فکر می کنم او صبح امروز با بازیکنان صحبت کرد. گواردیولا مدعی شد: “من از نحوه بازی امسالم در تیم راضی هستم و ما دوباره برای قهرمانی می جنگیم.”

کوین بروین نامزد مرد سال جهان در سال 2021 شد؟ اگر بخواهم بهترین بازیکن را انتخاب کنم ، دو سال گذشته را زیر نظر خواهم گرفت ، زیرا مراسم سال گذشته برگزار نشد. بنابراین روبرت لواندوفسکی را برای عملکردش در دو سال گذشته با گل های هوشمندانه اش انتخاب کردم. “

[ad_2]

Miriam Ware

الکل نینجا. متفکر شیطانی. محقق سفر. فرهنگ پاپ مادام العمر. علاقه مند به موسیقی.

تماس با ما