طرز تهیه شیرینی کهلکه کهادام ، جذاب ویژه ویژه

[ad_1]

روـاروـ یای آجیلی در گروه یای پر طرفدار و محبوب قرار دارند که رار مقوی هستند و الا آن‌ها را برای پذیرایی در جشن‌ها مهم نی‌هانی‌ها انتخاب می‌کنند. این شیرینی‌ها معمولاً از یک لایه خمیر یک لایه آجیل تشکیل می‌شود که با نوعی شهد شهد چسبنده باشد. شیرینی کهلکه بادام یکی از انواع شیرینی‌های سنتی و سیلسی ایرانی است که ظاهری زیبا و بسیار خوشمزه دارد.

به گزارش فرارو، این شیرینی در رار شیرینی‌های خانگی دیگر یای پذیرایی در عید عید نیز رار مناسب و استاست. می‌توا نیدانید این شیرینی خوشمزه را با روشی رار آسان در تهیه لذیذ تهیه کنید. در این مطلب طرز تهیه شیرینی کهلکه بادام همراه با نکات مهم و و یای مربوط به تهیه در منز تقدیمل تقدیم به شما کاربران گرامی خواهند شد.

دادم برای تهیه خمیر شیرینی شیرینی کهلکه کهادام

شیرینی سفید شیرینی: ۱۸۰ گرم
کره: گرم گرم
قند قند: ۵۰ گرم
مرغ مرغ: ۱ عدد
:انیل: ۱ قاشق چایخوری
داد لازم برای روی شیرینی
بلال بادام: گرم گرم
کره: گرم گرم
:ل: گرم گرم
مه ماهه: گرم گرم
نان دم کرده: ۱ شقاشق شقاخوری

تات مربوط به داد اولیه

آرد

نکات مربوط به آرد

نکته مهمی که باید در مورد موضوع به آن توجه شود، کیفیت یای موجود در زازار است که هما هم تفاوت دارند. به همین یل میزان با کیفیت ممکن است آن کم تر زیا زیادتر از مقداری که در گفته شده در ست ست باشد. اینا براین موقع اضافه کردن به این ینله توجه به هاشته شتهاشید. اگر دیدید داد شیرینی درحال سفت شدن است یلی مقد مقداری از آرد باقی زنده است ست یعنی آردی که اضافه کرده، کافی است و بقیه ضا اضافه فه. اگر هم دستورل کردید کردید ولی حس کردید شما هنوز به آن ظتیلظتی ظتی باید برسد، ست است ست یعنی بیشتر آرد آرد اضافه کنید بنابراین شما همیشه مقدار آردی را که دستور داده شده است تهیه کنید. ممکن است این مقدار با توجه به کیفیت کم کما زیاد د.

نکات مربوط به نان

نان

همیشه سعی کنید از زعفران دم، کرده یظلیظ استفاده کنید چون هرقدر زعفران را با آب بیش‌تری دم کنید، و باید بر یای به دست رنگ دل‌تان از زعفران بیشتر استفاده کنید. اینا براین نحوه دم کردن نار مهم است. یای دم کردن زعفران ابتدا زعفران را بدون اضافه کردن شکر قندا قند ماملاً پودر پودر. بعد به ازای ۱ قاشق چایخوری زعفران ۲ شقاشق سوپخوری آب جوش جوش و ۲ یخ آن آن ض اضافه فه. افزودن یخ عثاعث به نان شوک وارد شود و رنگ رنگ پس بدهد.

آن را در ظرف رار در فریزر ریاری کنید موقع استفاده اجازه بدهید در یای محیط یخ ییایی یی. پس از هر رار استفاده دوباره زعفران باقی مانده را داخل فریزر رار ر. استان زعفرانی باشد که می‌کنید، لبی بیاشد. یای که بفهمید نلبی بیا خالص است. نان را بین انگشتتان و فشار ر. اگر روغن پس داد د یعنی خالص است. زعفران‌های یلبی بیلاً ًاق ق.

نکات مربوط به پودر پودر قند

قند قند

پودر قند شده حتماً از قند شده است یعنی قند را پودر کرده شد. اگر شکر را آسیاب کنید ، ، هرگز به قنداب شده هداهد هد. پودر قند مرغوب قندی قندی است که به شداشد. توجه داشته باشید که پس از آن پودر کنید، پس از آن که خاخل کیسه ظرفا ظرفی داشته باشد، ممکن است بعد از آن هم شود. ینابراین قبل از اینکه آن را به مواد شیرینی اضافه کنید، ًاً با گوشت‌کوب بکوبید سپس سپس الک کنید.

طرز تهیه شیرینی کهلکه کهادام

۱ ـ یای شروع کار کره را از یخچال خارج کنید تا به سرعت نزدیک شود و نرم شود سپس کره نرم ، داخل پودر قند و نیانیل را یک سهاسه بریزید و با دور تند برقی چند دقیقه ت تا پفکی و فاف شود.

۲ ـ در هله ه بعد تخم ر بها به مواد بالا اضافه و باز هم بزنید. سپس آرد را که از قبل الک کرده‌اید، کم کم هله به داد اضافه کنید و یسکا لیسک یا دست بزنید تا کم کم تالت خمیر را به خود بزنید و بزنید. زیازی به ورز دادن نیست. وقتی خمیر نرم شد، آنا داخل یک کیسه فریزر ریدارید و با وردنه خمیر زا از روی کیسه فریزر ز زاز کنید بعد از داخل یخچال تا حدود یک دقیقه استراحت کنید.

۳ ـ یای تهیه مواد روی شیرینی عسل + خامه + کره با هم وطلوط وط و حر رتارت ملایم اجاق گاز را بریزید. وقتی از اطرف شروع به جوش‌های ریز، نان کرده و سپس از روی حرارت بردارید.

شیرینی ملکه کهادام

۴ ـ خمیر را از یخچال بیرون وریداورید و از فریزر فریزر رارج رج. خمیر را روی صفحه کار و کیسه فریزر را روی آن کنید سپس سپس را با وردنه به قطر ۳ میل باز کنید و بعد از کاتر یا قالب دلخواه برش برش کنید. توجه داشته باشید که، چون این شیرینی داد روی دارد، باید قالبی باشد که می‌کنید، رارای حفره یا شکم یالی باشد. یای قالب زده را داخل سینی فر بچینید و در فرج نتیگرانتی‌گراد که از قبل گرم می‌شود، به قرقره تا شیرینی‌ها بپزند. بعد از گذشت این مدت نان سینی را از فرج کنید و روی شیرینی را بدهید که قبل از آماده شدن دهاید، خاخل قسمت خالی شیرینی بریزید و ر را دوباره مدت ۵۵ ۵۵. از این به بعد گریل را روشن کنید تا روی شیرینی ییلایی یی. وقتی سینی زا از فر فر بیرون، عسل را روی یای داغ بمالید تا براق شود و ریدارید تا خنک شود.

مهم
۱ ـ یک دیگر دیگر پخت شیرینی شیرینیلکه بادام این است ست خمیر را به صورت د خاخل سینی فرز و و ریدارید ؛ . سپس مواد رویه را بریزید و بعد از آن شیرینی پختن خنک، چاچاقو به اندازه‌های دلخواه تقسیم کنید.
اگر سوالی دارید، لطفا با من تماس بگیرید.
۳- در این ین به یای بادام می‌توان از نوع خوراکی مانند پسته گردو استفاده کرد.

[ad_2]

Drake Beck

کارشناس سفر. خالق دوستانه نویسنده هیپستر دوست. دانش آموز عمومی.

تماس با ما