واکنش رشید مظهری به شایعه پیوستن به پرسپولیس

[ad_1]

رشید مظهری دروازه بان استقلال که فصل سختی را با آبی پوشان پشت سر گذاشته بود، سرانجام روز شنبه در کمیته انضباطی باشگاه حاضر شد و در تمرین چند روز قبل از آن توضیحاتی را ارائه کرد. ظاهرا مظهری در برخی از آیتم های تمرینی و بازی های درون تیمی بر سر برخی بازیکنان استقلال فریاد زد که باعث شد کادر فنی این بازیکن را به کمیته انضباطی باشگاه تحویل دهد. در نهایت کمیته انضباطی باشگاه استقلال قرارداد این بازیکن را 5 درصد کاهش داد و با هماهنگی کادر فنی به او اجازه بازگشت به تمرینات را داد.

روزهای سخت

مظهری بدون شک بدترین روزهای فوتبالش را پشت سر می گذارد. او علاوه بر مشکلات فوتبالی در استقلال درگیر مسائل کاری و شخصی است که تمرکز این بازیکن را نیز تحت تاثیر قرار داده است. رشید حتی به مسئولان کمیته انضباطی باشگاه توضیح داد که درگیر برخی مسائل غیرفوتبالی است اما تلاش می کند توجه از دست رفته اش را به دست آورد. این دروازه بان که در پایان تابستان پس از مدت ها غیبت به جمع آبی ها بازگشت و قرارداد خود را تمدید کرد، پس از دیدار هفته دوم مقابل ذوب آهن که به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ غایب بود، فرصتی برای حضور مجدد در تیم استقلال پیدا نکرد. براش سخته مهم ترین نکته این است که فرهاد مجیدی رابطه خوبی با این بازیکن ندارد و همین موضوع امید او را برای ماندن در چارچوب دروازه استقلال کم می کند.

من دوست ندارم حرف بزنم

دیروز دقایقی با مظهری صحبت کردیم. وی گفت: با وجود اینکه در این مدت بازی نکردم اما همیشه طرفدار استقلال بوده ام چرا که موفقیت تیم برایم مهمتر است. این دوران برای من بسیار سخت است و شرایط این است که گاهی اوقات از فوتبال ناراحت می شوم، اما نمی خواهم مبارزه را رها کنم. من با تیم تمرین می کنم و به صورت انفرادی تمرین می کنم تا از هدفم دور نشوم. خیلی ها انتظار دارند اتفاقات بدی برای من بیفتد، اما من عقب نشینی نمی کنم و به خودم گفته ام که می خواهم روزهای خوبم در فوتبال را تکرار کنم.»

رشید جدا میشه؟

زمانی که مظهری رضایت فرهاد مجیدی را برای بازگشت به استقلال گرفت، فکرش را هم نمی کرد که چنین شرایط عجیبی را در این تیم تجربه کند و یک ساکن تمام عیار شود. حالا باید تا نیم فصل لیگ برتر منتظر بمانیم و ببینیم تکلیف این تفریح ​​چه می شود. آیا در استقلال حوصله اش سر خواهد رفت یا مسئولان باشگاه را مجبور به آزادی او می کند؟ نام رشید در هفته های اخیر همواره به عنوان یکی از گزینه های تقویت خط دروازه پرسپولیس مطرح بوده و شاید برخی منتظر تصمیم جنجالی مظهری باشند. وقتی از او پرسیدیم که آیا می تواند به پرسپولیس برود، گفت: پرسپولیسی هستم؟ من بازیکن استقلال هستم و تمام تمرکزم روی تیمی است که با آن قرارداد دارم. تمرکزم روی آینده نیست و می دانم که دارم. می‌خواهم روی کارم تمرکز کنم. نکته کلیدی این است که بتوانم وضعیت فعلی را تغییر دهم.»

تعاونی-شهروند

[ad_2]

Mara Gomez

کارشناس توییتر متعصب موسیقی. جنرال الکل ماون. علاقه مندان به تلویزیون

تماس با ما