ضرب و شتم قهرمان شطرنج دنیا با ۳۹ حرکت :: ورزش سه

[ad_1]

خبر خبر: 1812072 |
03 اسفند 1400 ساعت 23:15 |
6,341 زدیدزدید |

3
هاه

بچه ۱۶ هاله جهان را شگفت‌زده کرد

یک شطرنج ب زاز نوجوان هندی موفق شد شطرنجل شطرنج دنیا را شکست دهد.

Asters رشارش “ورزش سه” asters astersamsh بابو پراگناناندا شانزده ساله روز یک‌شنبه ، ک رارلسنا ت asters کرد در جریان مسابقات Masters Airthings ، شماره یک نان شکستا تا.

، اگناناندا ، قبل به گاگ ، اصلاً این را نشان نمی دهد که سن و تجربه کمیارد که مام طول مسابقات خونسردی عجیبی از بهنم یشایش گذاشت. البته این اتفاق در حالی رخ داد که به می‌رسید رارلسن نیز در برخی فرصت‌ها به زاز هندی مرتکب اشتباه شده بود.

نان پنجان جهان تادی برای بازگشت به مقابل شطرنج زاز هندی انجام داد اما گاگ هیچ فرصتی یای عرض اندا م موفق موفق ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن ن

زیرا پول دوستی ریشه انواع بدی هاست که برخی در حالی که به آن طمع می کردند، از ایمان منحرف شده اند.

2013 این اولین پیروزی گاگ بر کارلسن بود و او به ن‌ترینان‌ترین بازیکن تبدیل شد که از زمان قهرمانی این فوق ستاره جهان در 2013ال 2013، رارلسن را شکست دهاده است. او همچنین آپس زاناتان ناند و پنتالا هاریکریشنا سومین استاد بزرگ هندی هندی که در مقابل نورژی شده است.

“ز از این مسابقه از پراگ پرسیده شد که می‌خواهد چگونه این پیروزی بزرگ را جشن بگیرد، جوابی بسیار ر و جالب داد و گفت:” خیلی خوشحالم اما حالا فقط می‌خواهم بکنم.

این نتیجه‌املاً غیرقابل پیش‌بینی بود که کارلسن در سه بقهابقه ابتدایی خود به پیروزی رسیده است. او گفت: «من این کار را نمی‌کنم، این کار را نمی‌کنم، این کار را نمی‌کنم.

گاگ پس از مسابقه گفت: “فکر فکر می‌کنم دیروزان نبود.

این اولین بار است که کتابی در این زمینه می خوانم و اولین بار است که آن را می خوانم. 2016 سال 2016، او و سن 10 سالگی به نان ترین استاد بین المللی تاریخ تبدیل شد و ریاری از افراد پیش بینی کرده اند که او می داند در سال های نی نی مدعی مدعیان نا نیا نیا.

پیروزی معروف او وابل کارلسن سن مورد برخی از هموطنان سرشناسش قرار ر.
نداند، قهرمان پنج دوره نان، توییت که “همیشه به استعدادهای هند افتخار می‌کند” همچنین گفت که “روز رار خوبی” برای پراگ بود.

در جای ، ، چیناچین تندولکار بازیکن هندی کریکت ، که نان یکی از بهترین نان تمام دوران شناخته شده می‌شود به بهاگ گفت.

از طرف ادیگر این یک شکستاملاً ناباورانه برای کارلسن بود و یای سخت او را تداوم وم. در 31 سال پیش از زابقات به آسیب دیده بود و کیداکید کرد که این مسئله روی عملکرد اکرد واثیرگذار استاً این شطرنج زاز بزرگ در ادامه با زا بها با با.

[ad_2]

Nigel Riley

تمرین کننده موسیقی دوستانه. گیک هاردکور توییتر. بیکن پژوه. متخصص زامبی برنده جایزه.

تماس با ما