چگونه تئوری ترول نینجا همه را شگفت زده کرد؟

[ad_1]

مایکروسافت در Game Awards 2021 اطلاعات جدید عنوان جدید خود را به روز کرده است حماسه Senua: Halleblade II رونمایی شد. وقایع این بازی در ایسلند اتفاق می افتد، جایی که تیم نینجا تئوری بصری خود را در ابعاد واقعی ترکیب کرده است.

بازی در غارهای تاریک پر از بخار و سنگ های آتشفشانی سیاه اتفاق می افتد. فردی که از برف، روان پریشی یا روان پریشی رنج می برد (شرایطی که در آن توانایی تشخیص خیال و واقعیت امکان پذیر نیست)، صدایی در سر او شنیده می شود و در حین راه رفتن با روح عجیبی که نیمی از آن انسان است و نیمی دیگر سنگ است ملاقات سانوآ نیزه ای آغشته به روغن قابل اشتعال را به سوی حیوان پرتاب می کند و سپس سانوآ غول را تعقیب می کند و دنیا کابوس می بیند.

او و هم رزمانش نیزه های شعله ور را به سمت هیولایی که به سمت آنها می خزد پرتاب می کنند. برای فرار از آن، فرد مقابل از غار تاریک بیرون می پرد و منظره هولناکی را خلق می کند. در پایان تریلر، جف کلی، توسعه‌دهنده بازی اظهار داشت که این تصاویر در واقع بخشی از گیم‌پلی هستند و نه بخشی از سینماتیک. زمانی که نمایش تیری نینجا به پایان رسید، مایکروسافت تاریخ انتشار را تعیین نکرد.

پس از انتشار عنوان اصلی Halleblade: رها شدن از Senua، Tamim Antoniads، مدیر هنری و یکی از بنیانگذاران Ninja Theory، برای استراحت به ایسلند سفر می کند و از فضا آنقدر لذت می برد که قصد دارد برای قسمت بعدی بازی از آن استفاده کند. او بعداً به تیم خود و ملینا جیرجنس که نقش اسنو را بازی می کند، می پیوندد. آنها همچنین با Quixel ملاقات کردند، شرکتی که محیط های دیجیتالی سه بعدی را ایجاد و توسعه می دهد که در تسهیل بلوک ها و ابزارهایی برای تسهیل فرآیند خلاقانه نقش دارند. در این مسابقه توافق شده که تیم جو ایسلند را ضبط کرده و به صورت گرافیکی وارد بازی کند. سال گذشته، Epic Games حق ثبت اختراع Quixel را به دست آورد تا فتوگرامتری (عکاسی هوایی) را در قالب بازی های ویدیویی برای استفاده هوشمندانه هنرمندان برای ساخت بازی های نسل بعدی فعال کند.

در تیزری که از قسمت دوم بازی در سال 2009 دیدیم، سانویا را به عنوان یک جنگجوی خشن در شخصیت خود دیدیم (چهره ای اجتماعی که فرد را به دنیای بیرون معرفی می کند)، شخصیتی آرام و خجالتی. او در ابتدای بازی. قالب عمیق تر بود.

Ninja Theory در ابتدا نقشه دیگری برای شخصیت اصلی بازی یعنی Snowa داشت. آنها از Trust استقبال در بریتانیا کمک دریافت کردند. هدف آنها نشان دادن واقعیت های آنچه که انسان ها از دریچه روان پریشی مناسب یا سانویا می بینند، بود. این پروژه قرار بود 18 ماه اجرا شود و 3 سال به طول انجامید. فقط برای درک این وضعیت روحی.

نتیجه یک بازی عالی بود که در سال 2017 شاهد آن بودیم. در قرن هشتم، پس از حمله وایکینگ‌ها به روستای او و کشتن معشوقه‌اش، برف می‌بارد. او امیدوار است که با هلا، الهه مردگان، در دنیای زیرین در هلهام مقابله کند تا بتواند روح دیلیان را از دست آنها آزاد کند. سانیو در طول بازی بارها مورد هجوم تاریکی درونی خود قرار می گیرد و مظاهر او به طور گسترده به صورت صحنه های خیالی به تصویر کشیده می شود و برای تحقق خواسته هایش باید مدام با تصاویر ذهنی خود مبارزه کند.

نظریه نینجا همچنین بیان می کند که این حیوان است ترول (یک شخصیت ماوراء طبیعی و افسانه ای در اساطیر باستانی اسکاندیناوی، موجودات شبح مانند اغلب همراه با والدین و فرزند ظاهر می شوند تا انسان ها را مورد آزار و اذیت یا حمله قرار دهند و احتمالاً آنها را به شدت تهدید می کنند.)

این ترول قد بلند بیش از دوازده متر قد دارد، یک پایش را از دست داده و قسمت زیادی از پوستش افتاده و چربی روی سینه و شکمش آویزان است. به گفته تیم Ninja Theory، با توجه به جثه بزرگ این موجود در طول بازی، برای حفظ پیچیدگی ظاهر و جزئیات بدنی آن، به نوعی نشانگر کیفی شخصیت نیاز است که برای عنوان زمان بر است. به طور کامل آزاد شود.

سیمون کلاترباک، معاون هنر در Ziva Dynamics، گفت:

“مهلت ساخت ترول تقریباً نزدیک بود! ما یک ماه فرصت داشتیم تا کار را جمع کنیم و فقط سه هنرمند روی آن کار می کردند.

هنرمندان Ziva Dynamics شروع به ایجاد ترول در نرم افزار شبیه ساز بافت Ziva VFX کردند. ترکیب فرستنده Ziva و Body Anatomy Simulator این روند را تسریع کرد. سپس Ziva Dynamics سقوط بدنه و آویزان شدن قسمت پایین ترول را به شبیه ساز اضافه کرد. در این مرحله، تمام اجزاء از سر گرفته تا پاها، از جمله عضلات تحریک شده، چربی لرزان و پوست صاف، با دقت و کاملاً در یک راستا قرار می گیرند و دقت جاذبه می تواند بر تمام لایه های فیزیکی آن تأثیر بگذارد.

در نهایت، این فناوری با استفاده از یادگیری ماشینی، همه ژست‌ها را قادر می‌سازد زمانی که جزء بدنه ترول در تعاملی‌ترین موقعیت و کمتر از 3 میلی‌ثانیه در موتور غیرواقعی نسخه 4 قرار داشت، کار کنند. اصولی را برای 26 تیم نوآور نینجا ارائه کنید.

[ad_2]

Dale Mckee

سازمان دهنده Wannabe. معتاد اینترنت متعصب زامبی. علاقه مندان به شبکه های اجتماعی. دانش پژوه مواد غذایی

تماس با ما