صدقی: بازی با دو پنالتی باعث تاسف است!

[ad_1]

به گزارش “ورجش سه”، حجت صدقی دروازه بان فوتبال سپاهان چهره خاص این تیم در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی مقابل آلومینیوم در اراک بود. این دروازه بان در دقیقه 120 با تصمیم محرم نویدکیا به جای کریستوفر کنت وارد زمین شد و با مهار 2 پنالتی از 6 پنالتی تیم میزبان بسیار خوب عمل کرد. اما در سمت مقابل این شاگردان رسول خطیبی و پنالتی گیر آلومینیومی قرار داشتند که عملکرد بهتری نسبت به بازیکنان سپاهان داشتند و در نهایت برنده بازی شدند.

حجت صدقی مدافع فوتبال سپاهان در گفت و گو با “ورژش سه” از عملکرد طلایی اصفهانی ها در این دیدار آغاز کرد. “بله، همانطور که همه دیدند، ما خیلی خوب بازی کردیم و تیم ما از هر نظر بهترین تیم زمین بود. می خواستیم در 4 دقیقه کار را تمام کنیم که متاسفانه نشد. با این حال، تیم ما خوب بازی می کند و همه از آن لذت می برند. تماشای بازی سپاهان.”

وی افزود: اما فکر می کنم متأسفانه موقعیت های زیادی را از دست دادیم و در نهایت آنها به پنالتی رفتند، احتمال ضربات پنالتی بسیار زیاد است و متاسفانه نتیجه مورد انتظار را نگرفتیم.

سوال بعدی حجت صدقی دروازه بان تیم فوتبال سپاهان درباره حضورش برای مهار ضربه پنالتی بود و او در پاسخ به این سوال: به تیم کمک کنید. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که در تمرینات و ورزش دوستانه پنالتی گرفتم.»

مدافع سپاهان بعداً با اشاره به دو پنالتی که مهار کرده بود و پنالتی که به طرز عجیبی از دست داد و وارد دروازه شد، افزود: خدا را شکر دو پنالتی گرفتم، توپ با زاویه کمی برخورد کرد و متأسفانه توپ به زمین خورد و سپس به گل رسید. با دست من گل شد “

صدقی با ابراز قدردانی از پنالتی پنجم که سپن را به بازی بازگرداند، گفت: خدا را شکر پنالتی پنجم را گرفتم و همه چیز همان طور بود. ما می‌توانستیم برنده شویم، اما هنوز هم می‌گویم که شانس واقعاً عنصر کلیدی پنالتی است و فکر می‌کنم زدن دو پنالتی متاسفانه دوباره شما را از دست می‌دهد.»

آخرین قسمت از کارنامه گل سپاهان درباره آینده طلایی اصفهانی ها بود: «متاسفانه با تلخی و اندوه فراوان این جام را ترک کردیم اما قطعاً سپاهان در تمام جام ها مدعی است و می کند.» در حال حاضر فقط به آینده نگاه می کنیم و در بازی بعدی نتایج مورد نیاز خود را خواهیم گرفت.”

[ad_2]

Claudia Larsen

پیشگام وب. خالق حرفه ای درونگرا. پزشک آبجو. شیطان متعصب تلویزیون.

تماس با ما