فراز امامعلی: روز تولد من روز خوبی است

[ad_1]

کد خبر: 1806293/1

زمان: 22:02
1400/11/03

کادو: 1067

آینده روشنی در انتظار تیم ما است

رفسنجان تمبه در دیدار حساس مقابل سپاهان با پاس طلایی به ازهرآباد گل سوم تیمش را به ثمر رساند.

به گزارش ورزش سه، مس رفسنجان با برتری 3-1 مقابل سپان با روحیه خوبی به استقبال تعطیلات رفت. فراز امام علی درباره این دیدار به خبرنگار ما گفت: سپاهان خیلی خوب فوتبال بازی می کند، اخیرا بدشانس بوده است اما تیم ما به نام حریف و جایگاه جدول اهمیتی نمی دهد و فقط فکر می کردیم. سه امتیاز و همانطور که می بینید توانستیم سه امتیاز را بگیریم و به مردم خوب رفسنجان بدهیم. این برای جبران شکست سال گذشته بود و از این بابت خوشحالیم.

او گفت: «روز تولدم یا روز قبل و بعد از آن همیشه برایم خوب بوده و در این چند سال همیشه اتفاقات خوبی افتاده است.» دو گل زده شد.

این بازیکن ادامه داد: من هم توانستم گل بزنم و دوستش داشتم. من توپ را به اوت گرفتم و به محسن ازهرآباد پاس داد و او ضربه ای عالی زد و یکی از بهترین گل های فصل را زدیم و به نظرم گل بسیار خوب و دیدنی بود.

امامعلی که در برخی بازی ها به عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت اما در مجموع در نیم فصل عملکرد خوبی داشت، گفت: امسال شش یا هفت بازی به عنوان گزینه انجام دادم و همیشه دوست داشتم برای تیمم مثمر ثمر باشم. چه 5 دقیقه بازی کنم چه 90 دقیقه دوست دارم اول مثمر ثمر باشم و بعد هر طور شده دروازه حریف را تهدید کنم. اگر بتوانم گل بزنم، اگر نتوانم کمک خواهم کرد.

امام علی در پایان با بیان اینکه مس در پایان هفته شانزدهم چهارم شد، گفت: در دو سالی که آقای ربی تیم را به لیگ برتر رساند، توانست ثبات و شخصیت را به ارمغان بیاورد و فکر می کنم آینده درخشانی در انتظار است. ما.” و زبری مس نشانه رویدادهای مهم است.

[ad_2]

Nylah Rasmussen

قادر به تایپ با دستکش بوکس نیست. گیک الکل. دانشجوی بی عذرخواهی ایجاد کننده. کاوشگر بسیار جذاب تلویزیون نینجا. علاقه مند به وب معمولی معتاد آبجو

تماس با ما